Toon posts:

Welke cooler voor Laptop P3

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Eey guys,

even een vraag. Mijn moeder heeft een laptop met daarin een P3 650Mhz.. (nu niet lachen), nu zijn de lagers in de cooler kapot. Nu heb ik dus een nieuwe cooler nodig voor deze laptop. Weet iemand waar ik een cooler voor een p3 (Laptop) kan krijgen?

Alvast bedankt guys.

Oh jah is het universeel? Dus alle p3 coolers passen die? Sorry ben er niet zo goed mee.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
In een computerwinkel :?

edit:
En of ze allemaal passen zou ik niet weten, maar als je zou willen weten welke past, welke laptop heeft je moeder dan? Zou ook handig zijn..

[ Voor 77% gewijzigd door TheZeroorez op 08-02-2006 18:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Jah maar vind maar eens een computer zaak die losse coolers verkoopt voor een mobile p3.

Ik ben de hele stad al doorgeweest namelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Het is een samengestelde laptop gekocht bij Powerline. Nu heb ik hen ook al aangeschreven, maar heb ik nog steeds geen antwoord op.

Achterop staat wel :

FCC ID: L4PK3100CX13
MODEL: 3300C

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Het zou heel handig zijn geweest als je dit in je TS had gezet, dat kan ik namelijk niet telepatisch van jou doorkrijgen, tenzij jij deze gave bezit en het aan mij doorgeeft...

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif

[ Voor 21% gewijzigd door TheZeroorez op 08-02-2006 18:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Jammer niemand weet iets :(.. ???

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01 13:41

Diamon

The Weird One

Zou zeggen, maak eens een foto van deze bewuste cooler en de manier hoe die bevestigd zit.

And The Only One

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Ik denk dat je voor een laptop toch echt bij de producent moet zijn, dus ik zou die proberen te bereiken via mail en telefoon en zo aan een nieuwe koeler komen.

Dit is geen CSL topic -> dicht dus :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.