Toon posts:

Probleempje met een Sattelite 1800-412

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen ,

Ik heb al geruime tijd een fijne Sattelite 1800-412,
Deze heeft enkele jaren goede dienst gedaan! Maar sinds 6 maanden begon hij raar te doen
ik druk de POWER knop in, er gebeurt niets! Ik hoor de koeling wel maar voor de verderest doet hij niet echt veel. Ik kreeg weer is een ziek idee en gaf de laptop een tik. voila hij start op! Geen problemen meer ,totdat ik hem uitzet verplaats en aan wil doen. dan heb ik presies hetzelfde probleem. de laatste 2 weken moet ik letterlijk die laptop enkele goeie dreunen geven anders start hij niet op (hij start wel op alleen ik heb geen beeld , dvd speler wil er niet uit enz..) hij draait wel (altans de koeling!). het probleem is waarschijnlijk niet het geheugen of de video kaart , want waneer hij eenmaal aan is werkt hij perfect (als ik hem niet te ruw verplaats).de harde schijf is pas vernieuwt dus hier kan het ook niet aan liggen. ik heb de laptop opengeschroeft en bekeken. het enige opmerkelijke wat ik zag was de blauwe smurrie boven de processor en onder de koeling!. wat dus gewoon koelpasta was ofzo. , voordat ik me laptop doodsla .hoop ik dat iemand me zou kunnen helpen met advies of enige vorm van hulp om de laptop zelf te maken . als jullie eventueel een foto van 't moederbord willen kan ik die ook online zetten?

Mvg

Patrick

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

we groeten hier niet (lees die FAQ) expliciet.

Los contactje, als je hem ruw verplaatst vliegt het los en dan werkt het niet.
Heb je al toshiba zelf gebeld?
Ga eens alle contacten na...

Verwijderd

Topicstarter
Boudewijn schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 17:41:
we groeten hier niet (lees die FAQ) expliciet.

Los contactje, als je hem ruw verplaatst vliegt het los en dan werkt het niet.
Heb je al toshiba zelf gebeld?
Ga eens alle contacten na...
toshiba bellen, ik heb de kassabon niet meer en geen garantie , ik kan me nie voorstellen dat hun een antwoord voor me hebben , maar ik kan et altijd proberen

maar kan ik een los contact ook zelf zien?

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

nou ja wat je zou kunnen doen is voelen.
En gewoon alle stekkers loshalen en zelf even vast-zetten wil ook wel helpen.

btw: ze aub een punt achter je regels, leest veel fijner.

Verwijderd

Topicstarter
Boudewijn schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 18:02:
nou ja wat je zou kunnen doen is voelen.
En gewoon alle stekkers loshalen en zelf even vast-zetten wil ook wel helpen.

btw: ze aub een punt achter je regels, leest veel fijner.
dus je bedoelt die pinnetjes in het moederbord , alles wat daaraan aangesloten is loshalen en weer vastzetten? , en wat bedoel je presies met voelen?