Hier als al vaker over gepraat, zowel op de FrontPage als hier, zowel door mij als anderen, maar voor een nieuwssite lijkt het me erg belangrijk het onderscheid te houden tussen nieuws en feiten. Zeker bij een onderwerp als Apple, een bedrijf dat traditioneel door geheimzinnigheid en geruchten wordt omgeven. Zo lees ik in nieuws: Mogelijkheid draadloze iPod lijkt stapje dichterbij - Update
Overigens heb ik hetzelfde al gemeld bij de reacties, maar ik wil er toch graag even extra op wijzen.
Edit: En de topictitel moet natuurlijk 'geruchten als nieuws' zijn...
Die uitnodiging wordt over het algemeen als nep beschouwd, en niet een van de beste nep-Apple-dingen die bestaan. Verder is die uitnodiging de enige bron van een evenement op 22 Februari, dus dat zo'n evenement gepland is is nogal voorbarig. Omdat dit probleem wel vaker voor blijkt te komen vraag ik me af of hier iets tegen gedaan kan worden.Later deze maand, de week na het 3GSM-event, staat er weer een Apple-presentatie gepland. De uitnodiging zou het powerledje van een Airport Express wifi-adapter afbeelden, daarmee de suggestie wekkend dat de gebeurtenis te maken heeft met een of andere vorm van draadloze muziekdistributie.
Overigens heb ik hetzelfde al gemeld bij de reacties, maar ik wil er toch graag even extra op wijzen.
Edit: En de topictitel moet natuurlijk 'geruchten als nieuws' zijn...
[ Voor 4% gewijzigd door Hertog op 08-02-2006 17:21 . Reden: |:( ]
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary