Toon posts:

[win32] Resources editen van binaries *

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben bezig met een aanpassen van enkele dll's en applicatiebestanden met een aantal leuke WYSIWYG editors (aangezien ik simpelweg te weinig verstand heb van de verschillende programmeertalen) en lukt allemaal behoorlijk, echter 1 onderdeel geeft problemen.
Ik wil een menu gedeelte uit de applicatie slopen, maar het lukt simpelweg niet met de programma's die ik nu gebruik.

Met Resource Tuner (PEExplorer) is het simpelweg niet te editten:

Afbeeldingslocatie: http://www.parkyourpic.com/uploads/5331e79e6d.jpg

En met Resource Hacker krijg ik alleen de code te zien:

Afbeeldingslocatie: http://www.parkyourpic.com/uploads/9ec269ea12.jpg

Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar krijg en of er eventueel nog andere tools op de markt zijn?

Vrees niet lieve mods, het is een open source applicatie

Verwijderd

als het open source is zou ik zeggen:

download the source pas het aan en compile het opnieuw;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 20:00:
als het open source is zou ik zeggen:

download the source pas het aan en compile het opnieuw;)
Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 17:11:
Ben bezig met een aanpassen van enkele dll's en applicatiebestanden met een aantal leuke WYSIWYG editors (aangezien ik simpelweg te weinig verstand heb van de verschillende programmeertalen)

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:19
Begin er dan gewoon niet aan :Z
Modbreak:Maak dan een TR aan. :Z

[ Voor 11% gewijzigd door NMe op 09-02-2006 01:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Vinnienerd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 21:10:
[...]

Begin er dan gewoon niet aan :Z
Goh, echt een briljante tip! Goed dat je dat even de tijd nam om het te posten man! _/-\o_ .

:{.

Anyway, 90% van de aanpassingen is op deze manier gelukt, dus zo moeilijk is het toch echt niet... Alleen dit laatste gedeelte geeft problemen...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2006 00:47 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-04 17:49

NMe

Quia Ego Sic Dico.

En hoezo denk je dat de info voor dat menu in kwestie zich in een DLL bevindt? Misschien zit het menu wel hardcoded in de exe gecompileerd? Dan kun je die DLL's natuurlijk wijzigen tot je een ons weegt. ;)

Verder: je zegt niet om welke app het gaat, dus we kunnen je sowieso niet helpen. Probeer hoe dan ook liever het supportforum of -mailadres van het programma zelf, aangezien je daar waarschijnlijk een eenduidiger antwoord zal krijgen. We geven in Programming & Webscripting namelijk geen support op programma's van derden. ;) Mocht je er met het betreffende supportforum niet uitkomen, of bestaat er geen supporttraject voor de software in kwestie, dan kun je een nieuw topic openen in Software Algemeen, maar doe dat dan wel volgens de richtlijnen die daar gelden. Op het moment bevat je topic in elk geval te weinig info om in SA goed te gedijen, dus vandaar dit slotje. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.