Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

"exlusieve" mp3 speler gezocht... iriver u10?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik zoek een mooie exclusieve mp3 speler (ik bedoel niet een gouden speler ofzo, max 400 euro). Het gaat er eigenlijk om dat ie minstens eveneel kan als een ipod, maar geen ipod is (iedereen heeft namelijk een ipod :)). Ik dacht zlef aan de iRiver u10, maar die is alweer een half jaar oud.

Iemand een beter idee?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er zijn _zat_ spelers die evenveel kunnen als een iPod (met een hoofdletter P). Overigens hangt het er ook vanaf welke iPod je bedoeld. De video iPod, de G4?
Ik kan je nu wel tips geven, maar je geeft zo weinig eisen dat die lijst oneindig lang wordt. Ik zou zeggen kijk eens rond in dit forum, op Google, en op sites zoals Dapreview

Wat is er trouwens mis met de U10? Alleen omdat de speler een half jaar oud is, is hij niet meer goed? Lijkt me een beetje raar. Ik heb nog nooit iemand gezien met een U10, dus "exclusief" is hij nog wel denk ik. Overigens zijn alle spelers van het type iPod (behalve de iPod zelf) exclusief, aangezien je niet veel mensen met zulke dure spelers ziet lopen.

[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 08-02-2006 17:14 ]

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Het is niet de bedoeling dat je in GT om koopadvies vraagt. Dat kan een ander namelijk vaak niet geven. Helemaal niet als je slecht één eis geeft. Zoek dus zelf wat rond, op GoT of bijvoorbeeld dapreview.net, maar daar een overzicht van ene streep weg wat je niet bevalt. Dan kan je vaak door kritisch te vergelijken en gebruik te maken van ervaringen van anderen dat lijstje tot één reduceren. Succes! :)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.