Nieuw systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-02 10:38
Ik post niet vaak hier op tweakers maar ik kom er dit maal echt niet uit.
Zoals het topic al zegt ben ik op zoek naar een nieuw systeem en aangezien ik totaal geen verstand van pc's heb, dacht ik laat ik het hier maar vragen! Ik ben op zoek naar het volgende

* Informatie, gebruiksdoel, budget
Vooral voor het gamen, budget ongeveer 900/1000 euro
* Eigen boodschappenlijstje met alle relevante specificaties
Sorry maar heb hier dus geen verstand van dus kon ook niets samenstellen
* Onderbouwing van het boodschappenlijstje (waarom heb je hiervoor gekozen?)
/
* Vragen over het boodschappenlijstje (waarop loop je vast? waarom twijfel je?)
/
* Bronnen (waar heb je gezocht? hoe had je gezocht? wat had je doogenomen?)
Ik heb de search gebruikt en op ******.nl gekeken (mag denk de site niet noemen)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:22
Je zal toch echt zelf met een lijst moeten komen, dat je er geen verstand van hebt is natuurlijk geen excuus. Je kan op z'n minst zelf iets proberen samen te stellen bijvoorbeeld met behulp van de Pricewatch.

Dit forum is geen plaats waar je "ik wil een computer voor €1000, stel er maar één samen!" kan roepen en kan verwachten dat je op je wenken bedient wordt.

The devil is in the details.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als ik het goed begrijp heb je dus nog helemaal niets? Dan kunnen wij er natuurlijk ook weinig over zeggen. Een beetje onderzoek naar wat je tenminste wil hebben moet toch wel lukken lijkt me zo? Ga gewoon zoeken wat bij elkaar past en stel op basis hiervan een leuk systeem samen

http://gathering.tweakers...&where=Dit+forum#hitstart
kijk ook eens naar de best buy guides, die kunnen je al aardig op weg helpen (hoewel ze niet super recent zijn, het geeft je een idee).

[ Voor 34% gewijzigd door TERW_DAN op 08-02-2006 17:04 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je er geen verstand van hebt, verdiep je er dan eerst even in, of laat je helpen in een computerwinkel. :)

Maargoed, om je even een beetje op weg te helpen..

Asus A8N-E, nForce 4 Ultra (Sound, LAN, SATA-RAID) € 88,16
AMD Athlon 64 3700+ San Diego (S939, 2,2GHz, 1MB, Boxed) € 221,10
Club3D Geforce 7800 GT 256MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI, ViVo) CGNX-G786VDD € 276,07
Hitachi Deskstar 7K250, 250GB (7200rpm, SATA, 8MB) € 105,-
1GB x 2 (2GB) PC3200 DDR, CL3 (Kingston KVR400X64C3AK2/2G) € 161,70

Voorbeeldje. Zit geen voeding en kast bij, aangezien er voor een voeding een apart topic is, en ik niet veel van kasten weet.
Prijzen komen uit de Pricewatch.

Maargoed, je kunt beter zelf eerst even op onderzoek uitgaan.

[ Voor 19% gewijzigd door RoD op 08-02-2006 17:04 ]

• 3mph
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-08-2024
slotje dan maar?

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Terw_Dan schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 17:01:
Als ik het goed begrijp heb je dus nog helemaal niets? Dan kunnen wij er natuurlijk ook weinig over zeggen. Een beetje onderzoek naar wat je tenminste wil hebben moet toch wel lukken lijkt me zo? Ga gewoon zoeken wat bij elkaar past en stel op basis hiervan een leuk systeem samen.
met Terw_Dan.

er worden hier veel topics gestard wat 'hoe is dit systeem' enz. als je dat soort topics eens door leest krijg je al een aardig beeld verder je goed inlezen in de materie en het moet zeker lukken...
verder vermeld je niet wat je moet hebben, alleen 'de kast' of ook rand aparatuur en monitor etc...
check ook de BBG
daar hebben we de TR Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif functie voor :)

[ Voor 19% gewijzigd door GoldenSample op 08-02-2006 17:05 ]

Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.

• lrietveld
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
GoldenSample schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 17:04:
[...]

met Terw_Dan.

er worden hier veel topics gestard wat 'hoe is dit systeem' enz. als je dat soort topics eens door leest krijg je al een aardig beeld verder je goed inlezen in de materie en het moet zeker lukken...
verder vermeld je niet wat je moet hebben, alleen 'de kast' of ook rand aparatuur en monitor etc...
check ook de BBG
Ter verduidelijking. De BBG is de best buy guide ;) (hier te vinden: reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie januari 2006? )
Deze raad ik inderdaad ook aan. Staat uitleg bij elk onderdeel bij, en er zit ook een systeem bij met het budget wat jij voor ogen hebt

System Specs

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Synth dit is dus niet de bedoeling, zie ook Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? daar staat een voorbeeldtopic in hoe je een boodschappenlijstje moet opstellen :)

Mensen reageer dan niet in zo'n topic maar maak dan alleen gebruik van de TR functie. Het is zoals jullie allemaal ondertussen wel weten niet de bedoeling om om een slotje te gaan roepen in een topic zelf :/

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.