Een paar weken terug ben ik bezig geweest aan PORK.iframe, een moo.ajax-achtige manier om forms te submitten via een iframe dat dynamagisch aangemaakt wordt, met daarna de optie om een callback functie aan te roepen of vanuit een ge-returned JSON object wat divs te updaten.
Dit werkt allemaal perfect in IE en FF, maar onder Safari heb ik het helaas nog steeds niet aan de praat kunnen krijgen (vooral omdat ik het niet kan testen, ik ken niemand met een Apple
)
Wat ik iig heb kunnen uitvogelen:
• Het iframe wordt wel aangemaakt
• Deze moet via window.frames aangesproken worden (nadat safari er eindelijk van overtuigd is dat er een nieuw iframe aangemaakt is)
• met een setTimeout
Zijn er mensen met een Safari browser die me een schop in de goede richting kunnen geven?
Dit werkt allemaal perfect in IE en FF, maar onder Safari heb ik het helaas nog steeds niet aan de praat kunnen krijgen (vooral omdat ik het niet kan testen, ik ken niemand met een Apple
Wat ik iig heb kunnen uitvogelen:
• Het iframe wordt wel aangemaakt
• Deze moet via window.frames aangesproken worden (nadat safari er eindelijk van overtuigd is dat er een nieuw iframe aangemaakt is)
• met een setTimeout
Zijn er mensen met een Safari browser die me een schop in de goede richting kunnen geven?