Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ipod nano docking station

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zou graag een dockinstation voor mijn ipod nano willen bouwen waar ik mijn nano in kan zetten zodat ik muziek via 2 kleine boxjes kan afspelen.

Opladen hoeft niet en ook syncen hoeft niet puur alleen 2 kleine boxjes in een behuizing waar ik mijn ipod nano zo in kan steken.

Nou is mijn vraag, als ik 2 kleine speakertjes heb kan ik die dan zo op mijn pluggie solderen zodat ik dat pluggie zo in mn nano doe en dat er muziek uitkomt of moet er een versterkertje tussen met 2 batterijtjes?

Heeft iemand misschien al op internet wat gevonden over een eigen dockingstation maken?

Grtz Marco

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik ben niet zo bekent met de Ipod nano, maar het lijkt me dat als je wat fatsoenlijk wat muziek uit je boxen wilt je er toch een versterkertje tussen moet zetten. Dat moet niet zoveel zijn. En het ligt er wat aan wat jij wilt.
Ik zou zeggen een 10W versterkertje of zo? En dan kan je best een adapter gebruiken voor de stroom te leveren. Batt. hebben de nijging om plat te gaan :Y).

Je moet het zelf maar eens proberen zonder versterker of zo. Kan je zelf uitmaken of dat voldoende is voor je.
Ik geef het niet veel kans en denk dat je snel een versterker er gaat inbouwen :)

Ik gebruik hier op het moment 2x8W O-) en die kunnen ook op batt werken, maar dan heb ik al 4x1,5V nodig. En ik gebruik ALTIJD de adapter.

[ Voor 3% gewijzigd door kluyze op 08-02-2006 16:54 ]

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-11 21:59

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

[rml][ EL] iPod zelfbouw remote[/rml] ik ben er ook al mee bezig... Lees je effe in, staan wat handige links in voor onderdelen.