Toon posts:

Gezocht: Vredelievende online games *

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb seach gebruikt maar de meeste topic zijn of te oud of the specifiek.

My lijkt het leuk om online te games, maar......

Ik heb geen zin in moord en doodslag, ik wil constructief bezig zijn.

Dus geen: World of Warcraft, Guild Wars, City of Heroes

EVE online is wel wat van het concept maar net iets te spacy.

Ik zat heel erg te denken aan The Sims Online, maar de pagina voor betalingen is zo onstabiel dat ik zelfs de trail niet kan starten.

Is er misschien een spel wat ik over het hoofd zie, ik ben fan van Sim City, Transport Tycoon, The Sims, Ceasar III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:01

rg-mohwa

Phoe Hé

je zegt het zelf al ...in sim city 4 zit toch een multyplayer/internet optie in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-10 15:19

Rexomnium

Vincam aut moriar

Ragnarok Online? Kan heel vriendelijk zijn... Het is een Massive Multiplayer Online Role Playing Game en de bedoeling is net als die andere MMORPG's het verbeteren van je char. Uiteraard moet je dan wel monsters verslaan, maar dat is niet echt heel erg moord en doodslag. Het spel wordt dan ook gespeeld door mensen van 6 tot 80 jaar :)

Website Ragnarok Euroservers

[ Voor 87% gewijzigd door Rexomnium op 08-02-2006 16:42 ]

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
simcity is geen echte multiplayers optie, je deelt alleen steden en regio's met elkaar. Het is uitwisselings optie. Je speelt dus niet met elkaar of tegen elkaar. Zou wel mooi zijn als Sim City een online economie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:24

Vrijdag

De Zwarte

Kolonisten van Katan :? Weet niet of je txtbased spellen leuk vindt, maar kijk anders eens op www.dominion.com

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-10 11:35
Je kan toch locomotion tegen elkaar spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Leuke ideeen, maar toch niet wat ik zoek. Ragnarok slacht je niet elkaar af. Maar toch is het goed tegen kwaad en knokken. Is er echt niets online wat economie gericht is waarbij je iets opbouwt en dit reageert op anderen.

Locomotion kan je tegen anderen spelen, maar zodra je je sessie stopt is ook de wereld weg. Het is dus meer LAN game via internet. Maar het zou wel een mooie optie zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2006 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Maplestory? :P

iets geweldlozer kan ik niet echt bedenken.....

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maplestory is grappig, daar ga ik ff induiken komende tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-10 10:30

Bosmonster

*zucht*

http://www.gamesites200.com/mpog/

zit daar niks tussen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spades (kaartspel wat std bij win xp zit) doe ik weleens als ik wacht totdat een download klaar is oid :)

Voor de grotere spellen moet je misschien meer in de race richting kijken ofzo als het geweldloos moet, best wel een goede vraag eigenlijk :P ik ken maar weinig 'grote' online games die geen geweld bevatten, zelfs bij de sims zie je huiselijk geweld als ik het goed heb :+

jouw genre (wat ook wel een beetje de mijne is) ken ik eigenlijk geen goede online games.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2006 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-10 11:44
Misschien moet je Transport Tycoon deluxe eens proberen, of eigenlijk OpenTTD, een verbeterde versie van TTD. Het heeft multiplayer, alleen weet ik iet precies hoe gemakkelijk t is om andere spelers te vinden

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 25-09 23:26
Ragnarok is imo niet constructief, alleen technisch gezien dramatisch slecht. De 2D graphs van de characters en mobs zijn imo dan ook niet artistiek, zoals menig fanboy vindt, maar tenenkrommend lelijk. Verder is de gameplay om te janken, het quest systeem bestaat niet 8)7....

Dit is trouwens geen geflame van een n00b, ik had een lvl 91 monk.... maar ik ben tot inkeer gekomen en speel nu dagelijks trouw WoW 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
toch vind ik dat spelmakers te makkelijk naar hetzelfde concept grijpen en te weinig rekening houden met het feit dat niet iedereen constant zin heeft in vechten en slachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb voor een paar maanden A Tale in The Desert gedaan: http://game1.atitd.com/main.html

Je kan het spel gratis proberen, je krijgt dan 24 uur speeltijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groever
Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 17:11:
toch vind ik dat spelmakers te makkelijk naar hetzelfde concept grijpen en te weinig rekening houden met het feit dat niet iedereen constant zin heeft in vechten en slachten.
Ja, maar het merendeel van de gamers (ik dus ook) vindt het niet zinnig om online te gamen als het niet competetief is, en competetief betekent voor de meeste gamers (niet voor mij) op elkaar en npc's in te gaan hakken. Een online game waarin niet wordt gebeukt zou dus niet echt rendabel zijn met 20 gamers })

[Edit]Verder is Ragnarok met je eerste char een heel leuk spel, moet ik toegeven[Edit]

[ Voor 8% gewijzigd door Groever op 08-02-2006 20:06 . Reden: Add ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Groever schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 17:14:
[...]

Ja, maar het merendeel van de gamers (ik dus ook) vindt het niet zinnig om online te gamen als het niet competetief is, en competetief betekent voor de meeste gamers (niet voor mij) op elkaar en npc's in te gaan hakken. Een online game waarin niet wordt gebeukt zou dus niet echt rendabel zijn met 20 gamers })
En toch is The Sims het meest verkochte spel ter wereld, dus blijkbaar is er wel een hele grote markt voor. Maar als je het niet aanbied kan het zich ook niet bewijzen en raken de potentiele gebruiken uitgekeken op het medium en vertrekken naar een ander medium (bordspellen bv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de titel van dit topic iets duidelijker gemaakt. "Online Games" zegt namelijk zo goed als niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-10 18:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:13

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Groever schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 16:59:
Ragnarok is imo niet constructief, alleen technisch gezien dramatisch slecht. De 2D graphs van de characters en mobs zijn imo dan ook niet artistiek, zoals menig fanboy vindt, maar tenenkrommend lelijk. Verder is de gameplay om te janken, het quest systeem bestaat niet 8)7....

Dit is trouwens geen geflame van een n00b, ik had een lvl 91 monk.... maar ik ben tot inkeer gekomen en speel nu dagelijks trouw WoW 8)
Het klopt wel. Maar daarintegen is de speelbaarheid en de hoeveelheid spelers prima te doen. Het ziet er wel heel lief uit( ben net begonnen. Ik doe dit op mijn trouwe P3tje O+ ) Voor de rest probeer eens 1sane en dan online. Wat heb ik daar ontzettend gelachen soms. Het is niet vredelievend. Maar echt gewelddadig is het niet( in mijn ogen. Je moet er geen mensen afslachten ofzo) Je doet dan capture the flag en dat soort van dingen maar dan met vierwielerige voertuigen

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Groever schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 16:59:

ahum, level 91 is nou niet echt een prestatie. Hoeveel WOE heb je gespeeld en pvp, wat was je build? stats, skills?

Ja ik kan ook lopen roepen tot welk level ik gekomen ben, maar dat zegt vrij weinig ;).

[ Voor 4% gewijzigd door Tripp op 08-02-2006 18:21 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groever
Tripp schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 18:19:
[...]

ahum, level 91 is nou niet echt een prestatie. Hoeveel WO(W!) heb je gespeeld en pvp, wat was je build? stats, skills?

Ja ik kan ook lopen roepen tot welk level ik gekomen ben, maar dat zegt vrij weinig ;).
Dat zegt wat over de tijd die je in het spel gestoken hebt, met level 91 lijkt me dat genoeg om een fatsoenlijk oordeel te vellen... dat bedoelde ik. WoW speel ik trouwens nog niet heel lang, lvl 51 hunter, Arathor, MM build, weinig pvp (maar wat wil je op lvl 51) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groever
Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 17:20:
[...]

En toch is The Sims het meest verkochte spel ter wereld, dus blijkbaar is er wel een hele grote markt voor. Maar als je het niet aanbied kan het zich ook niet bewijzen en raken de potentiele gebruiken uitgekeken op het medium en vertrekken naar een ander medium (bordspellen bv.)
Ik doelde ook op online games, online en niet-competetief werkt gewoon niet, voorbeeld : the sims online 8)7 chatbox voor 13 euro per maand :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
the sims online zou meer diepte kunnen hebben als online maatschappij. Vind een baan in bv hotel winkel cafe discotheek en deel mee in de winst van de tent

Van die winst kan je je leven runnen en spullen kopen en jezelf entertainen.

Zo moet je je geld bijvoorbeeld uitgeven bij pizzaria's restaurants supermarkten en meubelmakers en andere winkels

Ook kan je de spelers bijvoorbeeld verplichten om 1x in de zoveel tijd op vakantie te gaan of om uit te gaan en dan kunnen ze zelf kiezen waar ze op vakantie gaan voor welk budget en welke vorm van entertainment de gaan doen.

Duurde vakantie en duurdere entertainment geven je bijvoorbeeld extra credits voor bijvoorbeeld hogere banen en betere functie die beschikbaar zijn. In het begin nemen computergestuurde karakter de functie van directeur waar, later zijn dit echte spelers. Maar met foute beslissingen kunnen die ook weer de tent falliet laten gaan en moeten ze deel rijkdom inleveren en onderaan beginnen als bijvoorbeeld pizza koerier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-10 11:35
Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 16:46:
Leuke ideeen, maar toch niet wat ik zoek. Ragnarok slacht je niet elkaar af. Maar toch is het goed tegen kwaad en knokken. Is er echt niets online wat economie gericht is waarbij je iets opbouwt en dit reageert op anderen.

Locomotion kan je tegen anderen spelen, maar zodra je je sessie stopt is ook de wereld weg. Het is dus meer LAN game via internet. Maar het zou wel een mooie optie zijn.
Je bent dus eigenlijk op zoek naar een MMO. In dat geval zou ik het niet weten. Ik weet dat EVE-Online daar wel aan voldoet in zekere zin, maar het is idd in space, en er komt ook wel veel knal en schietwerk bij kijken als je wat uit de game wilt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toolzman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-07-2024

Toolzman

Wunderbar!

Als je een MMO zoekt zonder geweld dan moet je je maar even aanmelden op Seed.
Het is alleen nog wel in een ontwikkel status, 'maar als je een beetje je best doet in die communitie dan mag je ook beta testen. En je eigen ideeën over de game posten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je dan niet beter super mario spelletjes gaan spelen? leukere geweld loze speletjes als op de gamecube kan ik me gewoon niet voorstellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:21

rapture

Zelfs daar netwerken?

Kom in de GoT-allianties oGamen. GoT II Alliance: Ogame - Universum II Deel 3

oGame is een massive-multiplayer-RTS (8000+ spelers in Universum II), dat je kan spelen door naar oGame.nl te gaan. Dus geen installaties en andere zaken, zelfs geen graphics, dus geen schermen vol bloed of andere zaken. Uiteraard zijn er oorlogen tussen de allianties, een aanval is niet meer dan formulier invullen met het aantal schepen dat je wilt versturen, goed timen en als de vijand niet vlucht. Dan krijg je na verloop van tijd een mooi gevechtsrapportje terug, het is pure berekeningen/wiskunde. Zo weinig geweld als schaken, uiteraard moet het competetief blijven.

GoT-allianties voegen een totale sfeer en dimensie in het spel. Met 250+ gotters samen is het een community op zich, die via IRC en forums communiceert. Nieuwkomers krijgen donaties zodat ze hun planeetje snel kunnen inrichten, dienst der statistieken zorgt voor stats }:O van oorlogen, galaxybrowsers zorgen voor accurate/up-to-date kaarten zodat wij exact weten waar alle vijanden zitten,... Het ging zelfs zover dat we over bankiers en verzekeringsmaatschappijen zoals Lordy beschikken, deze extra zijn niet in het spel voorzien. Kortom: "GoT-allianties hebben alles in huis om een wereldmacht in Universum II te worden en dat gaan we moeten bewijzen in de oorlog tegen de groten der universum.".

Handel verloopt tussen spelers, naast de 3:2:1 standaard-verhouding werken we moet vraag en aanbod. Als iemand iets wilt researchen en perse kristallen wilt kopen, terwijl iedereen kristaltekorten heeft, dan is het duur. Tijdens het uitbreken van de GoT/FAGoT-oorlog had iedereen deut (brandstof) tekorten zodat deut plotseling felbegeerd werd. Meeste zaken werken per opbod.

Opgelet: oGame draait continue tot de einde der dagen door. Dus als je weg bent, dan kan je planeten aangevallen worden door andere spelers. Vandaar moet je fleetsaven (vloot ergens heen sturen zodat ze niet eraan kunnen).

[ Voor 21% gewijzigd door rapture op 08-02-2006 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:13
Een oudje (1997??) maar wel een absolute aanrader is Theme Hospital. Nu ben ik geen doorsnee gamer, maar ik was direct verslaafd (ben ook meer een 'bouwer'). Een supergoed spel.

Ook Pharaoh (uit de Sierra Historical Citybuilding Reeks) is een aanrader. Het spel heeft me altijd het meeste kunnen overtuigen. Meer dan bijvoorbeeld Caesar III of Zeus. Hoewel ook die spellen beiden erg leuk zijn. Rise of the middle kingdom heb ik nog niet gespeeld eigenlijk. Ik heb hem al twee jaar in de kast staan, maar het is er nog niet van gekomen.

Edit: Mijn excuses. Deze spellen zijn dus niet online.

[ Voor 7% gewijzigd door HCMarX op 08-02-2006 23:05 ]

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:08

Basszje

Reisvaap!]

Zoals ik het lees is de TS niet op zoek naar een standaard 'loop in de wereld rond' MO of een online spelletje, maar naar iets waarmee je met meerder mensen complexere economische systemen of andersoorts 'organisatie' rommel doet, maar dan online. Kijk voor de grap eens naar de voorbeelden die hij aanhaalt!

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank je Bazzse
Pagina: 1