_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Waarschijnlijk kan je in de BIOS zelf ook de temperaturen zien. En anders kan je programma's zoals SiSoft Sandra proberen.
The devil is in the details.
Volgens mij is dat een Asus-mobo.
In dat geval kan je zo'n temperatuur-tooltje van de Asus-site afhalen.
In dat geval kan je zo'n temperatuur-tooltje van de Asus-site afhalen.
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Het is inderdaad een asus mobo. Ik zal eens kijken op de asus site
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik vermoed dat er geen temp sens in mijn proc zit. Hij geeft zowel bij sisoft als bij MBM -48 graden. Bij speedfan en Everst ook. Ik moet dan toch gaan zoeken naar de temperatuur diodes die er voor dit moederbord schijnen te zijn. Ik heb ze nog niet gevonden. Zouden ze er uberhaupt zijn
Misschien is het een raar bugje die ervoor zorgt dat er een '-' voor komt te staan?
Verandert de temperatuur totaal niet? Dus ook niet als je bijvoorbeeld een spel gaat spelen.
The devil is in the details.
Nee, Met spellen als 1sane en need for speed 5 en 6. Ook niet na 1 ronde 3d mark. die van mij haalt rond de 600 in 2001December schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 19:15:
Misschien is het een raar bugje die ervoor zorgt dat er een '-' voor komt te staan?Verandert de temperatuur totaal niet? Dus ook niet als je bijvoorbeeld een spel gaat spelen.
Pagina: 1