Toon posts:

welke console kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 416 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik ben aan het twijfelen welke console ik moet gaan kopen. Omdat ik al eigenlijk het meeste op de pc heb gespeeld weet ik niet wat beter/mooier is. dit zijn de consoles waar ik tussen twijfel:
- Xbox 360
- psp
(heel misschien iets van nintendo)

ps. ik ben 16 jaar speel het liefste online actie/race maar offline vind ik bijna alles leuk.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2006 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:13

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

nintendo is echt op speelbaarheid en de plezier van het spelen aan te raden. Als je voor alle grafische pracht en praal gaat en wat minder om de orginaliteit dan moet je voor of de x360 gaan of de ps3. Ik heb zlef een gamecube. Ik speel vooral orginele spelen( qua concept) Spellen zoals pikmin2, metroid prime 1 en 2 ( welke heel mooi zijn) en meer in de sfeer. Ik geef zlef weinig om grafische pracht. Het gaat mij vooral om speelbaarheid van de spellen zelf

Leuk detail is dat ik zlef ook zestien jaar ben. Ik ben zlef als ik heel eerlijk ben uitgekeken op het spelen op een pc. Af en toe nog voor RTS maar ik speel voornamelijk toch op mijn lieve gamecube

[ Voor 19% gewijzigd door Touchdomex op 08-02-2006 15:57 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk naar het spellen aanbod, Playstation heeft tot nu toe het grootste aanbod terwijl Nintendo meer eigen spellen heeft (Mario, Zelda, Metroid Prime, Pikmin) wat een eigen publiek heeft. XBOX zit daar tussenin, XBMC heeft er eigenlijk voor gezorgd dat iedereen een XBOX wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

PSP is een handheld en moet je niet om thuis op te gamen kopen, kan je beter voor een 360 gaan. Dan alleen wel een premium pack en niet core. Xbox Live is erg uitgebreid, en online shooters en racers zijn er nu al genoeg. kost echter wel 5 euro per maand (geen cc nodig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:26
PSP heeft geen online spellen, omdat het een handheld is. De Xbox360 heeft goede online-mogelijkheden en in de toekomst zullen er vast hele bergen actie en racegames voor komen die ook online te spelen zullen zijn.

Waarom wil je trouwens een console als je altijd al op de computer hebt gespeeld? Misschien dat je met wat meer motivatie een duidelijker beeld kan scheppen van wat je precies wilt.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:13

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Misschien een Nintendo DS. Het scheen toch dat je bij een wifi hotspto ook online kon gaan in bijvoorbeeld een Mac-d Ik heb er zelf een maar ik speel niet graag online met een console( heb ik mijn pc voor. Crashday en trackmania is echt wel gaaf)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:52
Lees de grote ... console topics eens door. Daarin staat een hele berg informatie waar je vast wel iets mee kan :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.