Toon posts:

[XP - Novell] Met policies lange inlogtijd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezer,

Graag zou ik reacties ontvangen van mensen die ervaringen hebben met policies die uitgedeeld worden vanaf de server (Novell of Microsoft servers)

Als ik hier inlog met een gebruiker waarvoor Group Policy's zijn gedefinieerd dan duurt het inloggen soms wel 1,5 minuut. Haal ik de policies van de gebruiker af, dan duurt het 15 seconden. Is het normaal als je "Windows Desktop Preferences" en "Windows Group Policy" gebruikt dat het inloggen zo lang kan gaan duren?

I

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wat testjes uitgevoerd:

Met een aantal instellingen in Windows Desktop Preferences / Windows Group Policy duurt inloggen gemiddeld 100 seconden.

Met een aantal instellingen in Windows Desktop Preferences duurt inloggen gemiddeld 55 seconden.

Met een aantal instellingen in Windows Group Policy duurt inloggen gemiddeld 45 seconden.

Met geen policy instellingen duur het 20 seconden.

Zijn deze getallen normaal?

Nog een toevoeging:
Bovenstaande getallen zijn gemiddeldes. Het valt me op dat de pc na een herstart lang over het inloggen. Dat geldt bij alle bovengenoemde gemiddelde. Als je een keer uitlogt en inlogt gaat het een stuk sneller. Wellicht dat het niet aan de policies ligt, maar......??

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2006 10:01 ]