Toon posts:

Tarpitting probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

Ik heb onlangs op een klein netwerkje in Outlook Express d.m.v. berichtregels ingesteld dat e-mail automatisch wordt doorgestuurd naar een ander adres. Dit heeft kort gewerkt en sindsdien komt er een melding dat de mail niet wordt verstuurd. In de melding komt "tarpitting" voor. Nadien heb ik de berichtregel functie uitgeschakeld en verwijdert, maar sindsdien komt telkens de melding weer terug en kan men op het gehele netwerk geen mail meer verzenden. Het vreemde is dat dat het gisteren bijv. zich helemaal niet aandiende en nu opeens weer wel.

Even de situatie: e-mail gaat niet via de provider, maar via hostingpartij (Terragate)
Er zijn 3 mailaccounts, onderdeel van het zelfde domein.
De internetprovider is Planet Internet - ADSL verbinding
Gebruikte mail software: Outlook Express + Outlook 2003

Wat kan er nu aan de hand zijn en nog mooier hoe krijg ik dit opgelost?

Groetjes
Alexander Roos

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-02 14:58
Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 15:24:
Hi all,

Ik heb onlangs op een klein netwerkje in Outlook Express d.m.v. berichtregels ingesteld dat e-mail automatisch wordt doorgestuurd naar een ander adres. Dit heeft kort gewerkt en sindsdien komt er een melding dat de mail niet wordt verstuurd. In de melding komt "tarpitting" voor. Nadien heb ik de berichtregel functie uitgeschakeld en verwijdert, maar sindsdien komt telkens de melding weer terug en kan men op het gehele netwerk geen mail meer verzenden. Het vreemde is dat dat het gisteren bijv. zich helemaal niet aandiende en nu opeens weer wel.

Even de situatie: e-mail gaat niet via de provider, maar via hostingpartij (Terragate)
Er zijn 3 mailaccounts, onderdeel van het zelfde domein.
De internetprovider is Planet Internet - ADSL verbinding
Gebruikte mail software: Outlook Express + Outlook 2003

Wat kan er nu aan de hand zijn en nog mooier hoe krijg ik dit opgelost?

Groetjes
Alexander Roos
Gaat de uitgaande post ook via terragate?
Anders deze gewoon even op het smtp adres van planet zetten (uit het hoofd: mail.planet.nl)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de informatie. Het probleem is inmiddels opgelost!

Groetjes
Alexander Roos