Toon posts:

steeds blauw scherm:<

Pagina: 1
Acties:
  • 1.454 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb steeds na ff internetten een blauw scherm en wel t volgende

http://i20.photobucket.com/albums/b227/blubjuh/DSC00889.jpg

Ook heb ik daarvoor steeds dit scherm gehad

http://i20.photobucket.com/albums/b227/blubjuh/4592fb66.jpg

Zolang er aktie is op mijn pc heb ik er geen last van maar zogauw ik stop dan komt dus dat 1e blauwe scherm.

Als ik Grabbit laat downloaden heb ik ook geen last van dat blauwe scherm.
Rara wat is dit ik wor er ieder geval crazy van. 8)7

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-05 13:46
Slaapstand probleempje?

• Wim8282
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:53
Kijk eens in het logboek of er rare dingen instaan. Rechtsklik op my computer, manage, event viewer, system. Staan daar veel rode kruisjes? Misschien kun je daar zien wat er mis is.
Hoezoe moet dit trouwens in PMG?

[ Voor 9% gewijzigd door Wim8282 op 08-02-2006 15:06 ]

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:25

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

misschien in een ander topic. Dit ziet eruit als een windows probleem en niet een rpoc of geheugen probleem. HEt kan ook aan je ram liggen. Draai eens memtest. Welke browser gebruik je voor internetten

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Merijn70
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-01 19:40
Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 15:00:
Ik heb steeds na ff internetten een blauw scherm en wel t volgende

http://i20.photobucket.com/albums/b227/blubjuh/DSC00889.jpg

Ook heb ik daarvoor steeds dit scherm gehad

http://i20.photobucket.com/albums/b227/blubjuh/4592fb66.jpg

Zolang er aktie is op mijn pc heb ik er geen last van maar zogauw ik stop dan komt dus dat 1e blauwe scherm.

Als ik Grabbit laat downloaden heb ik ook geen last van dat blauwe scherm.
Rara wat is dit ik wor er ieder geval crazy van. 8)7
Wat heb je allemaal al geprobeerd om de oorzaak te vinden? Memtest? Probleemoplossing zoals het hier op tweakers.net wordt beschreven? Ook geef je geen informatie over je systeem etc. Graag wat meer duidelijkheid ;)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:41
[search=kernel_data_inpage_error]

Als je een paar topics had gecheckt had je zelf al tot de conclusie kunnen komen dat het waarschijnlijk een probleempje met je hardeschijf is. Download dus eens wat testtools en check je hardeschijf grondig op fouten.

The devil is in the details.

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-05 20:27
Die schermen komen me bekend voor :-( Was bij mij een HD-probleem, heel de C-partitie was gaar. Vreemde was, op D is niks aan de hand, maar C is niet meer te redden. WinDLG kon niet eens de quick- of extended check uitvoeren wegens te veel fouten en na een poging C te formateren gaf de SMART-status ook aan dat de HD overleden was. Zelfs chkdsk kon niet goed meer worden uitgevoerd wegens een aantal fouten (unspecified error...).

Wat voor HD heb je en hoe oud?

Weet iemand toevallig of software dat de HD nogal misbruikt dit effect kan hebben? Ik snap namelijk niet waarom C echt helemaal gaar is, terwijl er op de D-schijf niks aan de hand is.

• arjanvr
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-04 08:07
Weet iemand toevallig of software dat de HD nogal misbruikt dit effect kan hebben? Ik snap namelijk niet waarom C echt helemaal gaar is, terwijl er op de D-schijf niks aan de hand is.
Starforce beveiligde spellen gespeeld toevallig? http://tweakers.net/nieuws/41050/

• Klaus_1250
arjanvr schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 18:20:
[...]

Starforce beveiligde spellen gespeeld toevallig? http://tweakers.net/nieuws/41050/
:-o Stupid question, maar is dat echt???
For example, here's one of the common problems brought by Starforce: under Windows XP, if packets are lost during the reading or writing of a disk, XP interprets this as an error and steps the IDE speed down. Eventually it will revert to 16bit compatibility mode rendering a CD/DVD writer virtually unusable. In some circumstances certain drives cannot cope with this mode and it results in physical hardware failure (Most commonly in multiformat CD/DVD writer drives).
:-s Ik krijg wel eens kapotte hardware onder mijn handen, en ik snap af en toe echt niet hoe het stuk heeft kunnen gaan (niet intensief gebruikt, geen hitteproblemen, geen spanningsproblemen), maar als je ook nog eens op dit soort dingen moet letten???

[ Voor 5% gewijzigd door Klaus_1250 op 08-02-2006 23:46 ]

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:19
Simpel:

Zet je andere kleuren ook is aan... krijg je meer kleuren 8) Mwhahahahahah

• Klaus_1250
:?

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:19
Echt serieus, test maar is! zet is alleen je blauw aan... welke kleur heeft dan je scherm ? JUIST BLAUW...

Zet nu eens rood erbij aan? taaadaaaa je hebt alweer heel veel meer kleuren...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Beste blabla01,

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm met registratievoorwaarden te zien. Misschien ben je daar te snel doorheen geklikt, want dit topic voldoet er niet bepaald aan. Het is niet dudielijk waarom je een softwareprobleem post in een subforum over Processors, Moederborden en Geheugens, wat je zelf opgezocht hebt en wat je zelf geprobeerd hebt om het op te lossen. Bovendien ontbreken specs van je systeem etc.

Kijk voor meer tips hier:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.