wat is nu op het moment de snelste GF 2 Ultra om over te colcken, ik heb nu een gf 1, maar als de nv20 uitkomt wil ik een gf2 ultra kopen, iemand suggesties?
Die van Leadtek denk ik, Leadtek komt altijd als een van de beste overklokkers uit de bus.
Het is dat Leadtek altijd een stuk later is met z'n kaarten(aanpassen van ref ontwerp)anders had ik alleen maar Leadtek's gekocht.
Het is dat Leadtek altijd een stuk later is met z'n kaarten(aanpassen van ref ontwerp)anders had ik alleen maar Leadtek's gekocht.
Niet op voorraad.
Ja Mol, koop gewoon een GF3 man, is bijna uit
, ik ga er wel 1tje nemen, maar moet ik wel piek hebben, maar als je haast hebt kan je idd beter de leadtec ultra nemen...
Leadtek, Gainward en Hercules. Heb zelf de Hercules, namelijk geen zin om op die andere te wachten tot die eindelijk leverbaar waren.
kan ik ook doen carlos, maar kost wel veel piek. 
GF2 Ultra is dan cheap.
Waar ga jij hem van lappen, je werkt niet en je bent met je rijbewijs bezig????????
GF2 Ultra is dan cheap.
Waar ga jij hem van lappen, je werkt niet en je bent met je rijbewijs bezig????????
Verwijderd
Oe persoonlijkOp dinsdag 23 januari 2001 12:06 schreef M_O_L2000 het volgende:
Pagina: 1