Zit ik met hoofdpijn thuis, net ff geslapen, TV gekeken, wachten op pakketje. Ik ff op tweakers, wil ik iemand helpen met een C probleem, dus ik kijk of mn USB-stick wel in mn PC zit (daar staat Dev-CPP op).
Zie ik ineens naast en onder mn PC een grote plas blauw water liggen
EEEEEK! dus niet alleen hoofdpijn, ook een hartverzakking
Gelukkig blijkt er niks op mn components te zitten, maar uit veiligheid maar meteen PC uitgezet.
Kheb MyCom gebeld, en die adviseren me om hem langs te brengen. Heb immers nog garantie (ben nu blij dat ik het systeem niet zelf in elkaar had gezet!).
Maarja, nu probleem, wat voor stappen ga ik verder ondernemen?
Hele PC in grote plastic zat en tegen MyCom zeggen bekijk het maar ?
De het reservoir laten leeglopen alvast?
Schoonmaken, of juist ale spetters in de kast laten zitten zodat ze zien waar het evt vandaan komt ?
Zijn niet echt vragen die over de koeling gaan, maar ben totaal in de stress, en moet zoieso mn verhaal even kwijt, en aangezien dit het koeling forum was
* TheBlasphemer gaat weer in een hoekje lopen sniffen
Zie ik ineens naast en onder mn PC een grote plas blauw water liggen
EEEEEK! dus niet alleen hoofdpijn, ook een hartverzakking
Gelukkig blijkt er niks op mn components te zitten, maar uit veiligheid maar meteen PC uitgezet.
Kheb MyCom gebeld, en die adviseren me om hem langs te brengen. Heb immers nog garantie (ben nu blij dat ik het systeem niet zelf in elkaar had gezet!).
Maarja, nu probleem, wat voor stappen ga ik verder ondernemen?
Hele PC in grote plastic zat en tegen MyCom zeggen bekijk het maar ?
De het reservoir laten leeglopen alvast?
Schoonmaken, of juist ale spetters in de kast laten zitten zodat ze zien waar het evt vandaan komt ?
Zijn niet echt vragen die over de koeling gaan, maar ben totaal in de stress, en moet zoieso mn verhaal even kwijt, en aangezien dit het koeling forum was
* TheBlasphemer gaat weer in een hoekje lopen sniffen
[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]