Toon posts:

4 sec aan, dan weer uit

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, als ik de schakelaar van mijn stekkerdoos omzet zodat er weer voor het eerst stroom komt op mijn pc.. dan gaat ie gelijk 4 seconden aan en dan weer uit. Ik heb dus nog niet op de aan/uit knop op de voorkant gedrukt. Ik heb A7V rev 1.02 bios 1004D. Mijn broer heeft precies dezelfde pc alleen A7V rev 1.04 bios 1004C en die heeft het niet. Weet iemand hoe dit komt en of dit uit te zetten is?.. want dit lijkt me niet echt normaal.. :( Dit heeft ie trouwens al vanaf het begin dat ik hem in elkaar gezet heb.

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Het is een Bios optie voor zover ik weet. Je kan instellen of je PC na een stroomstoring uit moet blijven of weer aan moet gaan. Of naar de situatie toe moet die hij had voor de stroom uitviel. Dat doet hij door even te op te starten en te kijken hoe het ook al weer was.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Heb ook dezelfde revisie, en hetzelfde, maar dat hoort dus zo.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
Hebben meer mensen dit of alleen wij 2? Maar toch blijft dit raar.. zeker omdat mijn broer het niet heeft. Ik zal wel even een mailtje naar asus sturen.

[/edit]
Die optie AC PWR Loss Restart in het bios is het niet.. want die staat standaard al op disabled
[/edit]

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
Op maandag 22 januari 2001 12:32 schreef _jero_ het volgende:
Hebben meer mensen dit of alleen wij 2? Maar toch blijft dit raar.. zeker omdat mijn broer het niet heeft. Ik zal wel even een mailtje naar asus sturen.

[/edit]
Die optie AC PWR Loss Restart in het bios is het niet.. want die staat standaard al op disabled
[/edit]
ja zet die op enabled, en dan gaat die aan al je je stekkerdoos schakelaar overhaalt!!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 januari 2001 12:58 schreef psygho het volgende:

[..]
ja zet die op enabled, en dan gaat die aan al je je stekkerdoos schakelaar overhaalt!!
Ja, daarom staat die ook op disabled :)

• dennis_LU
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-08 09:34
Is wel normaal, mijn pc doet dat ook thuis..

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het opgelost!!!! :) Het is een optie in je bios. Voor degene die dit ook hebben.. ga in je bios naar de Power tab. Daar ga je naar de Power Up Control, en zet je PWR Up on external modem act. op DISABLED. Dit moet werken.. laat even een reply achter hier of het gelukt is 8-)
Pagina: 1