Ik heb afgelopen week een T-Mobile contract afgesloten. Na KPN, Telfort, Orange en Vodafone dacht ik maar eens T-Mobile te proberen. Vooral vanwege PIT. Maar nu komt het, ik heb geen bereik. Niet binnenshuis, noch buitenshuis. Als ik al verbinding krijg, dan is het echt binnen een paar seconden weer weg. Natuurlijk wist ik dat er bij ons slecht bereik is. Maar Zo erg heb ik het nog niet mee gemaakt. KPN en Vodafone doen het wel. Voor Orange moet ik op bepaalde punten stil staan. Maar T-Mobile geeft niet 1 signaal. Ik kom het netwerk nieteens op. Ik moet echt 40 meter lopen om 1 streep te krijgen. Streep zegt ook niet alles, want bellen of praten, dat gaat gewoon niet. Moet echt onze parkeerplaats opzoeken. Aan het toestel. MDA Vario, ligt het ook niet want dit toestel werkt buiten mijn wijk gewoon goed. Bovendien werkt die SIM kaart in mijn 6310i ook niet tot bagger. Ik heb T-Mobile online schriftelijk om een reactie gevraagd. Natuurlijk nog geen antwoord ontvangen. Als zij het bereik niet kunnen verbeteren meen ik recht op ontbinding van het contract te hebben. Ik heb immers een mobiele aansluiting op dat huisadres aangevraagd. En "binnenshuis dekking" zijn wij niet verplicht gaat niet op. Want voor de deur of in mijn tuin heb ik ook geen bereik. Maar ik ben benieuwd of er hier meer mensen zijn die in zo een situatie zijn beland? Niet persé T-Mobile, kan ook een andere provider zijn. Ik zou graag jullie ervaringen hiermee willen lezen.
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren