[ASUS A8N SLI]

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 16:07
Volgens de website
2 x PCI Express x16-sleuf
*SLI-modus : x8 , x8
*Standaard-modus (enkele VGA): x16, x1
- 2 x PCI Express x1
- 3 x PCI
Nou het zit als volgt:

Ik heb dus een 7800GT van Asus op me mobo in het bovenste pci-e slot (de blauwe)

Aangezien mijn northbridge cooler kapot ging heb ik er een passieve zalman op laten zetten blauw omhoog stekend blokje...

En erbij verteld (tegen de Mycom) dat er een Artic NV5 op zou komen en ik zei toen al dan zit die northbridge cooler in de weg!

maar nee dat kon zo gezegt zo gedaan mocht zelf die artic erop zetten... en ik wil me kaart er weer in proppen zit die cooler in de weg!

nouja ik zag dus dat andere lange pci-e slot en heb hem daar in gezet
3dmark06 knalde van 3812 naar 2020 en spellen draaide al helemaal niet meer :(

wat blijkt dat zwarte slot loopt op1x althans volgens de site maar er staat ook weer 2x pci-e 16x sleuven :?

krijg zowiso nieuw mobo maar iemand die me dit uit kan leggen hoe ik die zwarte dan nu even tijdelijk op 16x krijg?

alvast bedankt

boekje/google/search bied ook geen uitkomst

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

In SLI draaien ze beiden op 8x en in normale single-VGA-mode draait de blauwe op 16x en de zwarte op 1x. Je kan misschien proberen wat te modden aan de cooler. In dit topic staan wat ervaringen van mensen met een vervangende NB-cooler.
Naar mijn weten is het niet mogelijk het zwarte PCIe slot op 16x te krijgen.

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-05 20:06
Check anders je score eens als je em in SLI mode zet en dat onderste slot dan x8 is. Lijkt me dat ie dan toch ook wel redelijk moet draaien.

geheelonthouder met geheugenverlies

• Pimmuz
hehe in SLI zetten met 1 kaart werkt dat zowiso wel? :)

ach weetje ik krijg toch een nieuw mobo erin maarja weer z'n active asus cooler erop verdomme :(

Verwijderd

TallManNL schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 10:13:
Check anders je score eens als je em in SLI mode zet en dat onderste slot dan x8 is. Lijkt me dat ie dan toch ook wel redelijk moet draaien.
Dit gaat niet gezien het automatisch gebeurt.....

• Pimmuz
Kijk het liefst laat ik die zalman erop lekker passief lekker stil...

ik las dingen van afzagen tot de hoogte dat je video wel in het bovenste slot past? :)

lijkt me niet verstandig...

dus dan komt er nieuw mobo in en hopend dat het asus fannetje deze keer langer leeft als 3maanden...

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Hier is al genoeg over te vinden op GoT, dicht dus :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.