Toon posts:

Account Registratie Software

Pagina: 1
Acties:
  • 222 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of het bestaat, maar ik ben op zoek naar een software-programma voor account registratie. Deze dient meteen gekoppeld te worden zowel aan een server als aan een webbased programma. Zo kunnen we meteen zien wanneer er een account is gewijzigd en als de gebruiker zijn wachtwoord kwijt is dat je die kan opvragen. Dus als de gebruiker belt dat we meteen kunnen zien welk account dat ie heeft en welk wachtwoord.

Weten jullie of er zo'n programma bestaat of hebben jullie een mogelijke oplossing?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:48

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Van een gebruiker wil je het wachtwoord helemaal niet weten als beheerder :X
Wachtwoord kwijt: wachtwoord resetten naar standaardwachtwoord, en met policy afdwingen dat het bij de eerste inlog aangepast moet worden.
Over welk webbased programma heb je het trouwens? Nofi, maar als dat een progsel is wat in een commerciele omgeving gebruikt wordt, vind ik het nogal slecht geprogrammeerd als er niet tenminste mogelijkheden voor een wachtwoord etc op zitten.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:17

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

The_Eagle schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 09:43:
Van een gebruiker wil je het wachtwoord helemaal niet weten als beheerder :X
Wachtwoord kwijt: wachtwoord resetten naar standaardwachtwoord, en met policy afdwingen dat het bij de eerste inlog aangepast moet worden.
Over welk webbased programma heb je het trouwens? Nofi, maar als dat een progsel is wat in een commerciele omgeving gebruikt wordt, vind ik het nogal slecht geprogrammeerd als er niet tenminste mogelijkheden voor een wachtwoord etc op zitten.
Hier ben ik het dus geheel mee eens. Als een gebruiker zijn wachtwoord is vergeten, dan reset je het gewoon naar een standaard wachtwoord en dwing je af dat bij de eerst volgende aanmelding het wachtwoord gewijzigd moet worden. Waarom onnodige tools gaan installeren die alleen maar recources afnemen.

Accounts opzoeken op b.v. een Microsoft server kun je met de standaard toolting, tevens kun je zien wanneer accounts zijn gewijzigd. Overigens heb je daar ook de optie auditing + eventlogs voor.

Overigens is het wel handig als je vermeld om wat voor omgeving het gaat. Novell, Microsoft, Linux of Unix .... ik noem maar wat.

[ Voor 16% gewijzigd door _Dune_ op 08-02-2006 09:49 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• gijoe666
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:39
hotscripts.com ;-)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hier kunnen we echt helemaal niets mee. Wat is nou een account-registratie applicatie meer dan een lijst met userid's en wachtwoorden? Je lijkt te willen integreren met een aantal applicaties maar geeft niet aan welke. Hier kunnen we dus helemaal niets mee. Lees dit even door en neem de tips mbt het starten van een topic even door voor je een nieuw topic start :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.