Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Installatie rechtstreeks is hier ook geen succes, maar via de HD gaat het een stuk stabieler...
La dolce vita - non farmi ridere
Ik heb dit opgelost door TT op de 2d modus te zetten en daarbij een aantal POI's uit te zetten.
Daarna geen problemen meer gehad!
...Make every cut count, even if it is one frame...
Verwijderd
Volgens mij is het niet als hij tomtom aan het gebruiken is, maar als hij de file op zijn geheugen card zet...Roland schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 07:59:
Ik heb het zelfde probleem gehad op mijn Qtek 9090.
Ik heb dit opgelost door TT op de 2d modus te zetten en daarbij een aantal POI's uit te zetten.
Daarna geen problemen meer gehad!
Misschien een extern card readertje gebruiken en dan erop zetten... (kan dat je memory stuk is..)
(deze post is ook een reactie op treslem)Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 08:15:
[...]
Volgens mij is het niet als hij tomtom aan het gebruiken is, maar als hij de file op zijn geheugen card zet...
Misschien een extern card readertje gebruiken en dan erop zetten... (kan dat je memory stuk is..)
Maar hoe werkt dat dan? Is het een kwestie van de map kopieren? Hoe weet TomTom dan dat er een nieuwe kaart is geinstalleerd op m'n PDA?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ofwel eerst naar hd en dan via explorer verplaatsen, ofwel via cardreader, anders lukte het ook niet...
Yep, de setup maakt gewoon een folder, bv. Duitsland-map. Deze moet je dan gewoon via de explorer naar Mobile Device kopieren. Of via de cardreader gewoon naar je Removable Drive verplaatsen.spaceboy schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 08:25:
[...]
(deze post is ook een reactie op treslem)
Maar hoe werkt dat dan? Is het een kwestie van de map kopieren? Hoe weet TomTom dan dat er een nieuwe kaart is geinstalleerd op m'n PDA?
De setup van TomTom doet helemaal niks om de TomTom op je pda te laten weten dat er een nieuwe kaart is. TomTom zoekt gewoon bij het opstarten in je My Documents, Storage Card, ... naar mappen met bepaalde bestandjes in
[ Voor 76% gewijzigd door Fire69 op 08-02-2006 08:29 ]
Verwijderd
of direct naar de memorycard in de cardreader.. x:\ bijvoorbeld.
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2006 10:03 ]
Verwijderd