Toon posts:

[CS:S] Onspeelbaar door choke *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Als ik CSS speel heb ik veel last van "Choke" een waarde van 50 is normaal bij mij. Wat met de settings zitten spelen en nu is de "Choke" rond de 30 nog steeds onspeelbar dus. Nu heb ik taakbeheer eens aangezet en tot mijn verbazing staat deze tijdens het spel op 100%! Geen flauw idee wat ik hieraan moet doen? Uiteraard staat MSN + virus e.d. uit maar dat mocht ook niet baten.

Amd 2800+ XP
nforce2 400 chipset
WinXp sp2
Radeon9700pro
1024 dual channel pc3200

Beeldscherm op 1024*768 geen AA+AF

Moet het toch gewoon doen?

Graag jullie reacktie.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:43
Het is heel normaal dat een spel ervoor zorgt dat je CPU-load 100% is, dat zal vrijwel elk spel doen, dat zal dus hoogstwaarschijnlijk niet de oorzaak van je choke zijn. Choke moet je volgens mij ook meer zoeken bij je verbinding en niet zozeer bij je systeem.

The devil is in the details.

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Weet niet zeker hoe het bij CSS zit, maar het is geloof ik vrij normaal dat je cpu load rond de 100% zit tijdens het draaien van een spel. Ik betwijfel dan ook of daar je probleem zit.

edit:
Ben weer eens spuit 11 :(

[ Voor 11% gewijzigd door .daan op 07-02-2006 23:43 ]

public void ik()

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-12 05:31
Choke heeft niks te maken met je hardware, choke is namelijk packetchoke (waar loss weer packetloss is). Verbindingsproblemen dus...

Ga eens kijken naar je netsettings, en dan doel ik op je rates. In console/je config even controleren waar de volgende instellingen op staan.

cl_cmdrate
cl_updaterate
rate

Een beetje fatsoenlijke verbinding tegenwoordig trekt makkelijk instellingen als:

cl_cmdrate 100
cl_updaterate 100
rate 25000

Het kan ook zijn dat de rates hier al op staan (of in de buurt hiervan, standaard is dit geloof ik 30, 30, 2500 ofzo) en dan trekt je verbinding het niet, dan moeten ze juist wat omlaag.

[ Voor 12% gewijzigd door The Realone op 08-02-2006 16:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reackties,

Choke is weg nu rate_25000 was de oplossing :-(. Heb css opnieuw geinstalleerd en mijn oude config terug gezet. Echter die 25000 over het hoofd gezien.
Nogmaals bedankt.

Ik ben geholpen

BoB
Pagina: 1