Ik zit even met het volgende waar 'google' en alle andere bronnen me niet echt antwoord op kunnen geven....Wat ik voor elkaar probeer te krijgen is een PDF-form (of word document, maakt me niet zoveel uit) in zijn geheel verzenden vanuit een browser-venster waar het in geopend is:
Dus:
- Iemand bezoekt een website
- Klikt hier een word document open (prachtige api van windows die dan start)
- Klikt vervolgens op opslaan (in het framepje eronder ofzo)
- De browser sluit word, slaat het op en verstuurd dit naar of mail, of een url. (dus gehele document, niet alleen zijn form-elementen of dergelijke)
Het mag best windows/ie6-afhankelijk zijn, is voor een intranet.
Wat er beetje op lijkt is:
http://pdfhacks.com/form_.../form_frameset_single.php
Echter verstuurd de PDF hier alleen een FDF file, die je vervolgens dus weer moet gaan lopen samenvoegen (en waar alleen programma's met 3 nullen voor de komma voor beschikbaar lijken zijn).
Waarom zul je je afvragen:
Probeer maar eens een tabel in FDF later terug te lezen
Iemand enig idee of een link die me weer een stapje verder helpt?
note; Het is dus een zeg maar geautomatiseerde variant van: document opslaan op je hd, en vervolgens weer oploaden... (het alternatief als het echt niet kan)
Een andere manier zou kunnen zijn wellicht een vbscript in word dat het moet gaan oplossen... dat is al overwogen.
Dus:
- Iemand bezoekt een website
- Klikt hier een word document open (prachtige api van windows die dan start)
- Klikt vervolgens op opslaan (in het framepje eronder ofzo)
- De browser sluit word, slaat het op en verstuurd dit naar of mail, of een url. (dus gehele document, niet alleen zijn form-elementen of dergelijke)
Het mag best windows/ie6-afhankelijk zijn, is voor een intranet.
Wat er beetje op lijkt is:
http://pdfhacks.com/form_.../form_frameset_single.php
Echter verstuurd de PDF hier alleen een FDF file, die je vervolgens dus weer moet gaan lopen samenvoegen (en waar alleen programma's met 3 nullen voor de komma voor beschikbaar lijken zijn).
Waarom zul je je afvragen:
Probeer maar eens een tabel in FDF later terug te lezen
Iemand enig idee of een link die me weer een stapje verder helpt?
note; Het is dus een zeg maar geautomatiseerde variant van: document opslaan op je hd, en vervolgens weer oploaden... (het alternatief als het echt niet kan)
Een andere manier zou kunnen zijn wellicht een vbscript in word dat het moet gaan oplossen... dat is al overwogen.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2006 23:32 ]