Afgesloten door KPN

Pagina: 1
Acties:

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Topicstarter
Hi medetweakers ...

Op dit moment ben ik druk bezig met alles te regelen voor mijn verhuizing.
Zo heb ik ook een brief gestuurd naar de KPN met het verzoek mijn abo op te zeggen per 15 Februari 2001.
Echter .. toen ik afgelopen vrijdagnacht thuiskwam lag er een brief van de KPN dat ze mijn brief binnen hadden gekregen, en dat ze mijn telefoon per 22 Januari 2001 zouden afsluiten!!!!
Ik ben dus nu mooi afgesneden van de buitenwereld (heb wel kabel maar durf er niet gelukkig bij te zeggen).
Ik ga strax is ff bij moeders langs om het gratis nummer van die uitzuigers te bellen.

Ik had dus alleen zaterdag kunnen bellen, en tegen de tijd dat ik daartoe in de gelegenheid was, was het gratis nummer al 'gesloten'.
* Koffie is dus beetje boel [img=15,15]i/s/frown.gif[/img]

Iemand vaker zoeits moeegemaakt ??

GRtZ
Kofie

Braaikamer - Smoke&BBQ

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De telefoonlijn was eens dood bij ons (niet kunnen bellen & gebeld worden), dus bellen naar KPN (met de mobiel), vraagt dat mens "maar hoe belt u nu dan?" |:(

Verwijderd

Als je bent afgesloten kun je volgens mij wel dat gratis nummer van de KPN nog bellen :)

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Een typisch voorbeeld van vette pech :)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Topicstarter
* Koffie kan alweer bellen [img=15,15]i/s/smile.gif[/img]

BEn dus naar paps/mams gegaam om daar te bellen (dat gratis nummer kun je alleen bellen als je afgesloten bent door wanbetaling, dan hoor je op je eigen toestel ook zo'n bandje bij het bellen, maar mijn abo was dus 'opgezegd').
Het was binnen een half uur geregeld, en ik was weer aangesloten. Wat wel vreemd wasm was dat de meneer v/d helpdesk mij vertelde dat het op 16 janurai telefonisch was doorgegeven (16 jan. was ook de datum van schrijven van KPN).

Anyway erg snel en erg netjes opgelost door de KPN
Hiep hiep hoera voor de service!!

Braaikamer - Smoke&BBQ

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Gewoon je normale telefoonlijn helemaal weg doen. Heb voor m'n internet kabel en als ik wil bellen pak ik wel m'n mobiel. Scheelt behoorlijk wat poen in de maand.
Pagina: 1