Wisdom lies not in obtaining knowledge, but in using it in the right way !!
Wat je altijd als routine kunt doen: drivers updaten (van videokaart, mobo én wifi) en router resetten.
Nieuwe dirver van videokaart heb ik gelijk gedaan, moest ook wel ik had er een Radeon 7500 in zitten. Heb de laatste driver bij Ati opgehaald en niet de cd gebruikt. Ook de netwerkkaart heeft de nieuwe drivers. Heb ik gedaan voordat ik hier ging vragen wat het kon zijn. Heb de kaart verwijderd en een reboot gedaan, daarna de kaart opnieuw geinstalleerd. Het vreemde is dat ik de ene keer sneller verbinding met de router krijg dan de andere keer. Heb al een keer de router kapot gehad en ben een beetje huiverig om daar nieuwe firmware in te zetten, maar lijkt er haast op dat het probleem bij de router ligt. Mobo drivers heb ik nog nooit gebruikt, weet ook niet of die nodig zijn, maar ga ff bij Asus kijken. Doe nu eerst even een reboot van de router. Bedankt voor je reactie en oplossingen.
Moederbord drivers lijken mij toch één van de belangrijkste dingen die je moet doen.
Ik zou dat toch echt even proberen.
Ik zou dat toch echt even proberen.
Heb de drivers van het Mobo geinstalleerd, maar kan niet zeggen dat het echt verschil maakt. Deed het voorheen perfect met de Radeon 7500. Die kaart kan echt niet meer, is veel te klein voor wat nu de standaard eisen zijn bij veel games. Toch maar kabel leggen in de nieuwe woning!
Oeps, sorry. Volgende keer nog beter lezen/zoeken, bedankt!
Pagina: 1