4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
We kunnen natuurlijk ook heel wild Foka opbellen...
Maar deze monitor gooit mijn plannen voor de IIyama 705 (die nieuwe platte 17") flink door de war...
Eigenlijk moet ik er vanmiddag gewoon even heengaan en gaan kijken/vragen (ook al zit ik in Utrecht)
Maar deze monitor gooit mijn plannen voor de IIyama 705 (die nieuwe platte 17") flink door de war...
Eigenlijk moet ik er vanmiddag gewoon even heengaan en gaan kijken/vragen (ook al zit ik in Utrecht)
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik heb vandaag een Dell FD Trinitron 19" P-991 gekocht voor 999,- bij Kinorama. Dat vond ik al heel scherp geprijsd. Als dit dezelfde is (en niet refurbished) is dat helemaal scherp (en een beetje balen).
Maar omdat ik 1400 had begroot ben ik allang happy! En hij is errug goed (tot nu toe)!
Maar omdat ik 1400 had begroot ben ik allang happy! En hij is errug goed (tot nu toe)!
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
FD Trinitron? Dan zit er een Sony buis in, beeldkwaliteit zal dus wel goed zijn.
Maar als ik een monitor zou kopen, koop ik ook echt een goede zodat je niet na een jaar terug kan omdat hij stuk is. Ik zou dan voor een LG, Samsung of Iiyama gaan.
Maar als ik een monitor zou kopen, koop ik ook echt een goede zodat je niet na een jaar terug kan omdat hij stuk is. Ik zou dan voor een LG, Samsung of Iiyama gaan.
Verwijderd
LG maakt echt bagger dingen, bij alle monitors die in de winkels heb gezien van LG zag ik echt hele rare bogen en vervormd beeldbuizen (dus dat ie in het midden van de monitor 'ingezakt' is), wat niet te fixen was met de instellingen!
Verwijderd
Euhm, wat bedoel je met ingezakt? Voor mensen die nog nooit een platte LG beeldbuis hebben gezien, lijkt deze in het begin inderdaad "hol". Bedoel je dit?
Ik heb een LG795ft+ en ben er zeer tevreden.
Ik heb een LG795ft+ en ben er zeer tevreden.
Pagina: 1