[Dreamweaver][ImageReady] Slicen wil niet werken

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views sinds 30-01-2008

• brentnl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:48
Hallo, ik heb een website opzetje gemaakt, en die met imageready gesliced, nu heb ik de knoppen apart gesliced... Maar mijn bedoeling is, dat alleen het onderste verandert zegmaar, maar wel de achtergrond die die nu heeft behoudt. Dus vanaf die gele lijn bovenaan, en dat de text, als die te 'lang' word, tussen de gele border blijft ...

Ik had voor een andere site van iemand een html scriptje gehad, met daarin de code voor wat frames, zo kon ik dus zelf m'n header, en background invoegen en dergelijke... Dat leverde deze site op. 'ge-Code' met DreamWeaver.

Maar ik vond het makkelijker om in 1 keer heel de site te ontwerpen met photoshop...

Dit is wat ik tot nu toe heb , kan je zien wat ik bedoel met de 'gele border '

Ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven, anders moet je het maar ff vragen...

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

"Gewoon" slicen en de border als achtergrond plaatje zetten. Voor hoever heb je al geprobeerd het werkend te krijgen? Ik denk dat je met de css property "background-attachment" een heel eind moet komen.

• brentnl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:48
Background attechment? Waar kan ik die vinden? zo bekent ben ik niet met dreamweaver...

En hoe doe jij / jullie dat dan? Maak je met photoshop de hele site? of maak je losse headers, backgrounds en dat soort dingen?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wij maken website met HTML, CSS en eventueel wat Javascript. Ik zou eerst beginnen met wat basis tutorials, die je op diverse sites kan vinden.

Wellicht handig om eerst daar te beginnen en vervolgens weer eens naar Dreamweaver te kijken ;)

Dit is voor dit subforum toch echt iets te basis

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Dit topic is gesloten.