hoe werkt onze fax hudson 100?

Pagina: 1
Acties:

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-02 11:45
Hallo,

Wij hebben in een grijs verleden van een kennis een fax gekregen, een hudson 100.
het is een fax zonder numeriek gedeelte. Ik heb de fax via de line in op de kpn ingang in de woonkamer
aangesloten. Vervolgens heb ik telefoon via de tel1. ingang op de fax aangesloten.
Dan zitten er ook nog 2 schakelaars op: fine,photo en standaard (lijkt me resolutie) en auto.tel en t.a.a.
Op welke stand moet de laatste schakelaar staan?

Dan de procedure. Ik leg het te faxen papier klaar voor gebruik in de fax. Hij werkt hem een stukje naar binnen en piept dan. Dan is hij gereed om te faxen. Vervolgens draai ik het nummer en hij gaat over.

Wanneer moet ik nu ophangen : als hij overgaat of als ik de fax geluiden hoor?

• PeterEs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54
Volgens mij hebben wij dezelfde fax gehad. Het is zo'n zwarte toch?

Te faxen document erin, hoorn opnemen, nummer draaien, op de groene knop op de fax drukken, hoorn neerleggen :)

• peppie71
ja dat is hem!!

thanxx

• peppie71
ok uitdaging 1 opgelost.

Nu 2: de fax is goed verzonden. Na het verzenden rolt er een verzendbericht uit. Daar links bovenin staat de naam en tel nummer van mijn kennis.

Hoe kan ik dit veranderen in mijn eigen naam en tel. nummer??

• PeterEs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54
peppie71 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 21:23:
ok uitdaging 1 opgelost.

Nu 2: de fax is goed verzonden. Na het verzenden rolt er een verzendbericht uit. Daar links bovenin staat de naam en tel nummer van mijn kennis.

Hoe kan ik dit veranderen in mijn eigen naam en tel. nummer??
Via een configuratepagia die je moest invullen met potlood en vervolgens door de fax heen moet halen. Ik kan je daar helaas niet aan helpen, heb de fax niet meer, dus het was een beetje onzinnig om de configuratiepagina te bewaren...

Verwijderd

In a galaxy Far Far away heb ik ook zo een fax gehad, je moest met zwarte hokjes de letters en nummers ingeven die je wilt hebben in de kop.
Ik ga ervan uit dat de Kpn nog wel de kaarten kan leveren.
Veelal is dit overschot/service ligt aan de persoon die je aan de foon krijgt.
Zelf heb ik op de rommelmarkt ooit een centrale gekocht die heb ik met hulp van een welwillend persoon op de helpdesk aan de praat gekregen en ik zelfs de nieuwste firmware gekregen voor NOP.
Dus: proberen zeg ik maar
Pagina: 1