Geef aan om welk spel het gaat:
Unreal Tournament 99 - patch 436 & 451 (beide zelfde probleem)
Wat het probleem is:
Ik heb dit probleem al een half jaar ofzo, en heb het tot noch toe omzeild door gewoon niet meer te ut-en behalve in software rendering, wat natuurlijk geen reeële optie is voor serieus spel.
volgende is aan de hand: op het moment dat ik een game inga, gaat hij of heel langzaam of heel snel, of afwisselend. de bots gaan ook langzaam dus hij draait de game gewoon in slowmotion zeg maar, online lijkt het alsof je veel lag hebt, omdat hij je scherm bij de werkelijkheid 'trekt'.
Ik weet dat hier al heel veel over gezegd is op internet en ook hier op tweakers, maar al die opties helpen niet echt bij mij... (zie onder) ook cpuspeed, wat bij de meeste mensen alles oplost, heeft geen zin voor mij :x
Welk besturingssysteem je draait:
XP SP2
Je systeem specs:
ASUS A6Vc
nvidia 6200 GO - Driver 83.20
Intel Centrino 1.7
1024 MB ram
Tot nu toe geprobeerd:
Unreal Tournament 99 - patch 436 & 451 (beide zelfde probleem)
Wat het probleem is:
Ik heb dit probleem al een half jaar ofzo, en heb het tot noch toe omzeild door gewoon niet meer te ut-en behalve in software rendering, wat natuurlijk geen reeële optie is voor serieus spel.
volgende is aan de hand: op het moment dat ik een game inga, gaat hij of heel langzaam of heel snel, of afwisselend. de bots gaan ook langzaam dus hij draait de game gewoon in slowmotion zeg maar, online lijkt het alsof je veel lag hebt, omdat hij je scherm bij de werkelijkheid 'trekt'.
Ik weet dat hier al heel veel over gezegd is op internet en ook hier op tweakers, maar al die opties helpen niet echt bij mij... (zie onder) ook cpuspeed, wat bij de meeste mensen alles oplost, heeft geen zin voor mij :x
Welk besturingssysteem je draait:
XP SP2
Je systeem specs:
ASUS A6Vc
nvidia 6200 GO - Driver 83.20
Intel Centrino 1.7
1024 MB ram
Tot nu toe geprobeerd:
- -CPUSPEED=...
- Direct3D & OpenGL
- Mindspring OPENGL & Mindspring D3D
- delete unrealtournament.ini
- delete unreal tournament, reinstall
- windows xp reinstall
- verschillende gfx drivers, zowel standaard asus als gemodde varianten
- vsync on/off
- Power4 deleten
- PowerSchema op Kantoor
- Gemeten welke FPS er draait gedurende de slowmotion
200 average - Gemeten welke freqenties de klokken staan tijdens het spelen met RivaTuner en MobMeter:
300/600mhz (gfx) & 1700mhz (proc) (standaard dus) - ut uninstall -> speedstep uit (profiel Altijd Aan) -> ut install -> speedstep aan...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2006 14:08 ]