Toon posts:

3 laptops, weinig ervaring... HELP!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen!

Ik ben hier nieuw, maar ik ben hiernaar verwezen in de hoop dat jullie antwoord hebben op mijn vraag. Ik ben van plan een laptop aan te schaffen (voor studie en mobiliteit, dus even geen inkoppertjes als 'koop een echte pc'), die naast tekstverwerking ook een beetje leuk moet zijn voor games. Ik praat dan over een Quake 4 en een F.E.A.R., het wat zwaardere werk qua grafische eisen dus. Ik heb nu 3 opties over, en dat zijn de volgende:

http://www.internetvoorde...1be20fd663473f5674bc9b87f (€ 999)

http://www.paradigit.nl/pdf/10010372v.html (€ 1699)

http://www.paradigit.nl/pdf/10012524v.html (€ 1499)

Overigens moet ik bij de laatste even opmerken dat ik bij paradigit in den haag 'dezelfde' ben tegengekomen maar dan met een 256 videokaart.

Wat is de beste optie van de drie, ook een beetje gelet op de prijs?

Cheers, Lucas

Verwijderd

Kijk even voor een inspirion 9400 bij dell zit een 7800 go in en een dual core cpu voor minder geld dan die Acer Ferrari van je.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Die bovenste valt absoluut af, daar ga je niet lekker F.E.A.R. en Q4 mee spelen (als het al draait)

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
doe wat jimbrands zegt, ben je veel goedkoper uit

verder: ff een lijstje neerplempen is neit de bedoeling hier
je moet zelf op zoek gaan, beetje onderzoeken wat gangbaar is en wat je er voor wilt betalen
nu leg je drie laptops neer, met een prijsverschil van 700 euro
waarom heb je nou bijvoorbeeld deze uitgekozen? en waarom niet een andere?

PSN: djmurcielago

Verwijderd

wat dacht je van deze: (bij www.azerty.nl)

MSI Megabook M635 zo in de uitvoering die daar staat kost het ding 117.99€

om dezelfde hoeveelheid geheugen en harde schijf te hebben als die laatste, koop je los een 100GB harde schijf voor een laptop bij, en 512 MB ram, en dan kom je op 1352.50€ uit, en dat is inclusief verzendkosten... en met MSI weet je tenminste dat garantie enz goed verlopen (acer schijnt daar niet al te best in te zijn... geen ervaring mee) (je kan die harde schijf en dat geheugen laten steken, dan hoef je het niet zelf te doen, dus ook geen kans op beschadegingen enz)

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-02 20:02
wat dacht je van deze:

Acer Aspire 1694
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1082131
in de pricewatch voor ong 1350 euro
centrino 2.0GHz
1GB RAM
100GB HD
X700 256 MB

Verwijderd

Stfnlln schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 20:38:
wat dacht je van deze:

Acer Aspire 1694
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1082131
in de pricewatch voor ong 1350 euro
centrino 2.0GHz
1GB RAM
100GB HD
X700 256 MB
Dan kun je echt beter voor de Inspiron 9400 gaan , believe me

• BoerHarm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2024

BoerHarm

maximaal

Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 20:48:
[...]

Dan kun je echt beter voor de Inspiron 9400 gaan , believe me
Niet iedereen heeft zin aan een 17" breedbeeld "portable" systeem natuurlijk...

Ik vind het dom dat dell nog geen 15,4" aanbied met dual core..

Verwijderd

Topicstarter
Murcielago schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 20:23:
doe wat jimbrands zegt, ben je veel goedkoper uit

verder: ff een lijstje neerplempen is neit de bedoeling hier
je moet zelf op zoek gaan, beetje onderzoeken wat gangbaar is en wat je er voor wilt betalen
nu leg je drie laptops neer, met een prijsverschil van 700 euro
waarom heb je nou bijvoorbeeld deze uitgekozen? en waarom niet een andere?
Ik heb wel vrij weloverwogen gekozen. Die combrak kwam er min of meer tussen omdat een maat van me daarmee aan kwam zetten. Dell heb ik ook al naar zitten kijken, maar ik ga liever naar een winkel (en ook wat ervaringen van vrienden).

Die Aspire 1694 was eigenlijk ook degene die er in plaats van de 5514 had moeten staan, maar ik kon 'em op de site niet vinden.

Dat is dus een bruikbaar geval?

• Stfnlln
Heb er iig wel goede verhalen over gehoord, de prijs/prestatie is goed en op de pricewatch is ie wel gewild.. heb m zelf nog niet maar ben wel van plan om d'r 1tje aan te schaffen :*)
alleen wat je ook vaker over acer hoort is dat de behuizing niet altijd even goed is.. dat d'r barsten in komen en dat er ding(scherm,boxjes)los gaan zitten.. dus ik wacht het nog even af :/

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
Stfnlln schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 22:07:
Heb er iig wel goede verhalen over gehoord, de prijs/prestatie is goed en op de pricewatch is ie wel gewild.. heb m zelf nog niet maar ben wel van plan om d'r 1tje aan te schaffen :*)
alleen wat je ook vaker over acer hoort is dat de behuizing niet altijd even goed is.. dat d'r barsten in komen en dat er ding(scherm,boxjes)los gaan zitten.. dus ik wacht het nog even af :/
wat een overdreven verhaal zeg, barsten in je laptop? wees er dan zuinig op, en het gaat ook niet zomaar loszitten. Mijn acer zit na 4 jaar nog steeds prima in elkaar. Afgezien van het deukje toen ik em een meter liet vallen.

PSN: djmurcielago

• Stfnlln
Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2006 @ 21:15:
[...]

Ja hier heb ik er ook last van. Helaas zijn de kleine scheurtjes ook iets groter geworden al. Moet hem helaas dus wegbrengen :|
[afbeelding]
Sorry voor de vage foto
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1070200/last

maar dat zijn maar een paar mensen dus lijkt me (hoop) niet dat het met elke acer gebeurt..

[ Voor 9% gewijzigd door Stfnlln op 07-02-2006 22:59 ]

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Rascul, welkom op GoT zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen.
Lees voortaan ook de CSL policy door om te weten wat we in dit specifieke subforum van je verwachten :)

Kijk in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? wat er in een boodschappenlijstjestopicstart hoort te staan. Bij gebrek aan eigen inzet gaat deze dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.