[Xbox 360] Dead or Alive 4 beschadigd door xbox

Pagina: 1
Acties:
  • 252 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
De xbox heeft wat krasjes veroorzaakt op de dvd waardoor , het spel af en toe vast loopt.
Zou ik een andere kopie kunnen krijgen denk jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:40
Misschien even terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt, anders even het nummer bellen wat achterin het boekje staat (zal er vast wel in staan toch?).
Hoe komt het eigenlijk dat er krassen zitten? Zelf horizontaal/verticaal gezet terwijl het spel er in zat? Als je er zelf niks aan gedaan hebt zou ik ook je 360 proberen om te ruilen als dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
Ik heb hem niet op de grond gelegd, gewoon verticaal zoals hij hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als die krasjes echt door de xbox komen zou je een kopie moeten krijgen, want normaal is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Reconhell schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 18:53:
Ik heb hem niet op de grond gelegd, gewoon verticaal zoals hij hoort.
Hij hoort niet verticaal :P
Verticaal raakt de schijf uit balans en kunnen er krasjes op komen, zie het xbox 360 topic, heb er zelf ook last van, voortaan maar horizontaal neerleggen en je cdtje terugsturen na een belletje met M$

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
Wat moet ik dan zeggen , gewoon ik wil het spel omruilen?
Of gelijk met het verhaal van dat mijn xbox t spel beschadigd heeft, want straks gaan ze daar moeilijk over doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4V3 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 19:09:
[...]

Hij hoort niet verticaal :P
Verticaal raakt de schijf uit balans en kunnen er krasjes op komen, zie het xbox 360 topic, heb er zelf ook last van, voortaan maar horizontaal neerleggen en je cdtje terugsturen na een belletje met M$
Als dat echt zo was zou Microsoft hem niet zo gemaakt hebben. gewoon dat ding niet bewegen als er een disk in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
Het is zo dat als je hem horizontaal legt beschadigd hij dvd's.Hij hoort gewoon echt verticaal, zo staat hij overal af gebeeld, je ziet ze echt niet op hun kant hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De enige die je kan vertellen of je een nieuwe DVD zal krijgen is Microsoft. Neem gewoon even contact met ze op en je weet het zo.

Voor een discussie over het wel of niet verticaal kunnen plaatsen van het apparaat kun je terecht bij het Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 13
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.