Neovo M-17 dood?

Pagina: 1
Acties:

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-08 02:24
Ik gisteren de pc nog normaal afgesloten, wil ik hem vandaag weer aanleggen. Computer gaat op normale manier aan, maar het scherm blijft uit. De koptelefoon was nog aangesloten en ik hoorde 3 tikken per seconde eruit horen. Ik doe de stroom nog eens volledig eraf en probeer nog eens. Nu zie ik het blauwe lampje aan de zijkant waarmee je instellingen(niet het powerlampje!!) enkele malen flikkeren en dan niets en zie ik ook het groene powerlampje enkele malen flitsen en dan niets meer. Maar op het scherm zelf niets van leven.(hiermee sluit ik de voeding van het scherm uit...) De pc zelf kan het ook niet zijn want ik zit dit van dezelfde pc te typen, maar met een gewoon crt-scherm.(wat nu heel lastig is voor mijn ogen:s) Strax zal ik de voeding van het andere scherm(het is exact hetzelfde scherm, maar mijn moeder is er nu juist op aan het werken.) Maar ik heb er weinig hoop op. Is er kans dat het de voedijng is of is mijn scherm gewoon kaduuk?

Nu gaat ie ineens weer:s na nog es proberen... lijkt me toch niet normaal? Ik heb het gevoel dat het nog eens zal gebeuren want ik zag in een ander topic dat als hij een getik maakt(was wel uit hoofdtelefoon: heeft ingebouwde luidsprekers, maar daar hoorde ik niets uit, nu komt er alweer muziek door...) en het powerlampje aan en uit gaat dat ie dan zeker kapot is...

[ Voor 17% gewijzigd door skelleniels op 07-02-2006 18:17 ]

http://specs.tweak.to/16567

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-07 16:06

BHQ

Gevalletje garantie?