🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
Kan het niet wat leesbaarder? Fireball bijvoorbeeld?
True, deze nickname is dan wel bezet, maar deze user is al ruim 165 weken niet meer op GoT geweest. Dan mag je zijn nickname wel claimen
euh.... ik heb net een domein geclaimd met de naam www.f1r3b4ll.nl. Zou mooi zijn als mijn username daarbij aansloot. Laat maar weten als het echt niet anders kan... Bedankt alvast.
🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
Het kan wel, maar meestal vragen we wel om een bevestiging bij zulk een moeilijk leesbare naam ...f1r3b4ll schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 10:30:
euh.... ik heb net een domein geclaimd met de naam www.f1r3b4ll.nl. Zou mooi zijn als mijn username daarbij aansloot. Laat maar weten als het echt niet anders kan... Bedankt alvast.
We weigeren enkel wel nicks met de vreemde tekens die in deze pagina rood zijn weergegeven, maar jouw eens-nick bevat verder niet van die tekens.
Het is dus je eigen keuze
Maar ik heb het aangepast, veel plezier, ik stuur het topic even door naar FA. zodat ze daar je nick op de FP mee kunnen nemen
het gaat dan om deze account: http://tweakers.net/gallery/13636
[ Voor 24% gewijzigd door RM-rf op 08-02-2006 10:44 ]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Nick op de FP aangepast.