DVD Branden gaat soms wel soms niet "goed"

Pagina: 1
Acties:

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-12-2025
Ik heb laatst een kapotte nec 3500 vervangen met een nec 3550, Nu heb ik hier 50 traxdata +r dvdtjes bij gekocht, en de ene keer brand hij wel compleet 100%, de andere keer bij de 100% als de buffer leeg gaat lopen, krijg ik een unspecified recorder error, op een dvd speler doet een film het dan wel gewoon, maar bv een gebrand ps2 spel, doet het dan niet, disc draait oneindig door dan zonder te booten, iemand enig idee waardoor dit zou kunnen komen ? ik brand op 4x en heb de nieuwste liggy firmware erop, Bitsetting op DVD-Rom, nieuwste versie nero7 als brandprogramma

[ Voor 12% gewijzigd door Tiduz op 07-02-2006 17:17 ]

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

• ShadowLord
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:15
Lijkt erop dat hij de lead-out niet kan branden. Waarom niet kan ik je zo niet vertellen, maar het feit dat hij wel afspeelt in de PC, maar niet in 'simpele' apparaten is een duidelijke indicatie van een missende lead-out.

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:04
Al eens een ander merk schijfjes geprobeerd? Dat lost vaak de vreemdste DVD-brander-problemen op. :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+