Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

hardware4all: saitek eclipse

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste luitjes,

ik heb 20 januari een bestelling bij hardware4all geplaatst (en meteen geld overgemaakt ervoor) voor de saitek eclipse. Na wat ge-mail werdt er tegen mij gezegt dat ie niet in vooraad was en dat ie waarschijnlijk de week erop binnen zou komen.

ik heb voor het weekend (vorige week donderdag/vrijdag) nog een mail gestuurd om te vragen hoe het komt dat het nog niet aangekomen is. Geen antwoord. Maandag nog een mail gestuurd. Geen antwoord. Ik heb ook meerdere keren geprobeert te bellen, maandag en dinsdag (vandaag), en het lijkt alsof het nummer niet klopt ofzo.

nu staat er op de website zelfs:

WEGENS OMSTANDIGHEDEN TIJDELIJK GESLOTEN :?

Het is nu immers bijna 3 weken geweest...en geen enkel contact dus meer gehad. Ik had juist deze winkel gekozen omdat er veel goede feedback voor was.

:? help jongens? wat moet ik nou doen? |:( |:(

(btw, dacht dat de thread het beste hier paste, maar anders zal het wel worden verplaatst).

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2006 15:54 ]

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

In dit forum kun je terecht voor vragen, opmerkingen, klachten, suggesties en natuurlijk ook complimentjes over alles wat met vraag en aanbod, Pricewatch en shopsurvey te maken heeft. (...) Verder is dit forum niet bedoeld voor vragen over shops in het algemeen, daar zijn de shop surveys voor.
:) .

DM!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Zoals JHS al aangeeft is het subforum Buyers Zone niet voor dergelijke vragen. Wat je kunt ondernemen en hoe kun je onder andere nalezen op Sta ik sterk.nl

Dit topic gaat echter dicht.

Dit topic is gesloten.