Toon posts:

XS4ALL nummer 1?!

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds 28 december 2005 is mijn abo en ADSL verbinding bij xs4all opgezegd, maar de rekeningen blijven op de mat vallen.

Het leuke is dat je hierover alleen via email bij ze terecht kunt. Ik ben nu 3 weken en 2 emails verder en heb nog steeds geen antwoord gekregen. Ik heb ondertussen het bedrag dat ik voor het termijn 21 januari t/m 21 februari terug laten storten door mijn bank.

Is dit de normale gang van zaken voor de ISP die als beste wordt beoordeeld?!
Vind het nogal onbeschoft en slechte service om geld af te boeken voor een dienst waar ik geen gebruik van kan maken en om niet op mijn emails te reageren.
Of ben ik een uitzondering?

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:59

BeaM-R

Powerrrrr

Wellicht heb je een opzegtermijn?
Ben je ook al daadwerkelijk afgesloten, of werkt je verbinding nog via xs4all?

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 15:45:
Het leuke is dat je hierover alleen via email bij ze terecht kunt.
Want je telefoon is kapot? Of je kan geen brief schrijven? Allemaal mogelijk:

http://www.xs4all.nl/overxs4all/contact/
Of ben ik een uitzondering?
in elk bedrijf gaat er wel eens wat mis ;)

• sparidem
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-08-2025
Ik snap je probleem niet, ze hebben een telefonische helpdesk die prima te bereiken is en waar ik goede ervaring mee heb.

Afgelopen december heb ik m'n adsl gedowngrade en dat ging zeer soepel en was binnen enkele dagen effectief. Deze downgrade was dus niet per eerstvolgende abonnementsperiode, maar asap, zo snel als het geregeld kon worden, uitgevoerd. Hetgeen ik teveel had betaald krijg ik automatisch en ongevraagd teruggestort.

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:30
Ik ken veel instellingen waar problemen mee zijn mbt facturen en andere administratieve zaken, maar XS4ALL is er daar geen van.
Het is de beste ISP waar ik zowel privé, als zakelijk mee te maken heb gehad.

Gewoon bellen

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

• Access
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:29
Voor financiële vragen over je account kan je bij de afdeling accounting terecht. Die zullen ongetwijfeld een credit nota kunnen aanmaken waar dat nodig is en ook kunnen nakijken of de facturatie nog aan staat.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Probeer eens op andere wijze contact op te nemen met xs4all, er resteren nog diverse mogelijkheden hiervoor.

De topictitel geeft ook niet bepaald een goede beschrijving van je probleem.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.