Toon posts:

Irritante piep!

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na lang zoeken op het forum heb ik veel kunnen vinden over piepjes en muizen, maar niets over mijn specifieke probleem.

Sinds ik verhuisd ben en mijn compu dus ergens anders staat, heb ik steeds last van een irritantie piep uit mijn kast. Het is een korte piep die tweedelig is, een lage en daarna een hoge toon. De piep herhaalt zich ca. elke 10 minuten. Het komt dus uit de kast en niet uit de speakers. Zelf heb ik het idee dat het te maken heeft met de internetverbinding, in mijn oude huis had ik ook altijd last van deze piep als de netwerkkabel niet was aangesloten. Nu heb ik wireless internet (wat ook nog niet helemaal goed functioneert).

Helaas ben ik niet heel erg computertechnisch en weet ik echt niet wat ik hier aan moet doen. Ik heb al bijna alle geluidsinstellingen een keer verandert, maar aangezien de piep niet uit mijn speakers maar uit mijn kast komt helpt dit niet. De computer heb ik ooit gekocht bij Vobis, het is 'n kast met allemaal verschillende onderdelen erin dus een handleiding heb ik ook nergens. Ook heb ik al in apparaatbeheer de systeemluidspreker uitgezet, maar ook dit helpt niet.

Weet echt de oplossing niet, ben hier al een hele tijd mee bezig en ondertussen wordt ik gek van dat gepiep!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Kan iets simpels zijn zoals een los schroefje ergens, maar kan ook een spoeltje zijn wat is geen resoneren (waarschijnlijk bij de cpu socket ergens).. zoek het eens in die richting :)

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Het is dus niet de bedoeling dat je je topicstart van je vorige topic bijna kopieert en er een klein dingetje aan toevoegt. Deze gaat dus weer op slot :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.