ISA 2004 + SP2, Firewall crashed

Pagina: 1
Acties:

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:55
Zoals ik in de topic titel al aangeef, heb ik een ISA 2004 (Standard) Server met de zojuist gereleasede SP2. Helaas heb ik nu een probleem ontdekt, als ik naar bijvoorbeeld de site bol.com ga dan crashed de firewall service. En komt niet meer online. De volgende meldingen staan in me event viewer. (chronologische volgorde)
The Firewall service stopped because an application filter module C:\Program Files\Microsoft ISA Server\w3filter.dll generated an exception code C0000005 in address 6477DCC5 when function CompleteAsyncIO was called. To resolve this error, remove recently installed application filters and restart the service.
En:
Faulting application wspsrv.exe, version 4.0.2165.594, stamp 43cd50a5, faulting module w3filter.dll, version 4.0.2165.594, stamp 43cd5092, debug? 0, fault address 0x0008dcc5.
En:
Due to an unexpected error, the service fwsrv stopped responding to all requests. Stop the service or the corresponding process if it does not respond, and then start it again. Check the Windows event Viewer for related error messages.
Omdat SP2 vrij nieuws is is de informatie nog vrijschaars. Ik heb wel iets weten te vinden uit de beta tijd van ISA 2004 en dat verwijst naar een fout met de lengte van headers, urls en queries. (http://www.cirt.dk/advisories/cirt-26-advisory.pdf) Maar of dat het ook is? :?

Ik heb bij de Windows Services ingesteld dat als de 'Microsoft Firewall' service failed de eerste en tweede actie zijn: restarten en de derde dat de server reboot. Volgens mij heeft me dat gered van een tweede langdurige uitval. Maar goed dit is dus geen doen. :(

Ik heb geen rare webfilters, met uitzondering van GFI Webmonitor, maar na het uitzetten is de server alsnog gecrashed (dat was dus de tweede keer).

Kan iemand (met SP2) voor mij ook eens proberen op bol.com te browsen om te kijken of hetzelfde gebeurd? Ik heb de zoek term 'Apress' gebruikt.

[ Voor 6% gewijzigd door Xion op 07-02-2006 15:51 ]