Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
[ Voor 26% gewijzigd door voodooless op 07-02-2006 14:39 ]
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Speakers werken op wisselstroom, aders twisten kan niet werken.
Ik hoop dat je je versterker niet opgeblazen hebt
En zet er iig een kroonsteentje ofzo tussen...
edit: spuit 11
[ Voor 13% gewijzigd door roan op 07-02-2006 14:39 ]
Doe inderdaad ff een kroonsteentje ertussen of zorg ervoor dat de aders elkaar niet raken.
Hoorde je overigens geen raar geluid uit je speakers komen?
[ Voor 80% gewijzigd door djkorpo op 07-02-2006 14:42 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
edit: te laat
[ Voor 7% gewijzigd door FJ1200 op 07-02-2006 14:45 ]
Timing is everything and I'm bad at it
Die kans lijkt me nihil. Een speakerconus beweegt(= soms: maakt geluid) als er een spanningsverschil tussen z'n twee polen is. Dat lijkt me heel knap als je die met elkaar hebt verbonden. In aanvulling op Visgek: bij de stekker is het lange pinnetje de + en de buitenkant de -. Met een multimeter, fietslampje + batterij of andere methodes (220V kan, maar zou ik afraden als je niet heel erg masorchistisch bent ingesteld) kijk je welk draadje uit de stekker aan de + en welke aan de - zit. Als je het verkeerd om aansluit hoor je wel geluid, maar van vrij bedroevende kwaliteit. (mits je versterker nog sjoege geeft that is)djkorpo schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 14:41:Hoorde je overigens geen raar geluid uit je speakers komen?
Wauw bedankt jongens! Voor jullie hulp. Ik heb nog 1 ding te vragen, zouden jullie misschien die kabeltjes/plugjes voor me kunnen benoemen? Mocht ik er nog eens problemen mee hebben
draad: 2x 0,5 kwadraat.
Wise enough to play the fool
Verwijderd
Valt nogal mee hoor, hij staat dan in tegenfase met de rest van de boxjes, maar afhankelijk van de afstand tot de andere luidsprekers (en bij gebrek aan lage tonen uit die mini-boxjes) zal het totale geluidsbeeld er niet zo veel onder lijden.onkl schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 14:49:
[...]
kijk je welk draadje uit de stekker aan de + en welke aan de - zit. Als je het verkeerd om aansluit hoor je wel geluid, maar van vrij bedroevende kwaliteit. (mits je versterker nog sjoege geeft that is)