Geachte tweakers,
Ik zit met het volgende:
Voor deze pagina bevind zich een andere asp pagina met drie listboxjes, hierin kunnen gebruikers hun zoekgebied bepalen, vervolgens worden deze waarden in bedrijfophaal, afdelingenophaal en functieophaal geladen.
Punt is nu dat gebruiker niet perse alle drie de boxjes hoeven in te vullen, waneer een van de drie of meer van de zoekgebied listboxjes niet wordt ingevuld dan dienen gewoon alle bv afdelingen worden weergegeven. Dit kunnen jullie ook in de code terugzien.
Ik probeer doormiddel van het % karakter dit te bewerkstelligen, wanneer de string dus leeg is moet die alles(%) nemen.
Dit werkt helaas niet.
Weten jullie iets waardoor ik mijn intenties wel werkend kan maken of wat is er fout aan deze code?
Ik zit met het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
| If bedrijfophaal="" Then
bedrijfophaal="%"
End if
If afdelingenophaal="" Then
afdelingenophaal="%"
End if
If functieophaal="" Then
functieophaal="%"
End if
SELECT CASE zoekveld
Case 1:
strSQL = "SELECT Med_ID,Med_nr,Med_naam,Med_roep FROM " & _
"Medewerker,Bedrijf,Afdelingssamenstelling afd,Afdeling,Functie WHERE " & _
"Bedrijf.Bedrijfs_ID=afd.Bedrijfs_ID AND " & _
"afd.afd_nr=Afdeling.afd_nr AND " & _
"afd.afd_id=Medewerker.afd_id AND " & _
"Medewerker.Fun_id=Functie.Fun_ID AND bedrijf.bedrijfsnaam='" & bedrijfophaal & "' AND " & _
"Afdeling.AFD_NAAM='" & afdelingenophaal & "'"
Case 2:
strSQL =""
END SELECT |
Voor deze pagina bevind zich een andere asp pagina met drie listboxjes, hierin kunnen gebruikers hun zoekgebied bepalen, vervolgens worden deze waarden in bedrijfophaal, afdelingenophaal en functieophaal geladen.
Punt is nu dat gebruiker niet perse alle drie de boxjes hoeven in te vullen, waneer een van de drie of meer van de zoekgebied listboxjes niet wordt ingevuld dan dienen gewoon alle bv afdelingen worden weergegeven. Dit kunnen jullie ook in de code terugzien.
Ik probeer doormiddel van het % karakter dit te bewerkstelligen, wanneer de string dus leeg is moet die alles(%) nemen.
Dit werkt helaas niet.
Weten jullie iets waardoor ik mijn intenties wel werkend kan maken of wat is er fout aan deze code?