Sinds ik verhuisd ben en mijn compu dus ergens anders staat, heb ik steeds last van een irritantie piep uit mijn kast. Het is een korte piep die tweedelig is, een lage en daarna een hoge toon. De piep herhaalt zich ca. elke 10 minuten. Het komt dus uit de kast en niet uit de speakers. Zelf heb ik het idee dat het te maken heeft met de internetverbinding, in mijn oude huis had ik ook altijd last van deze piep als de netwerkkabel niet was aangesloten. Nu heb ik wireless internet (wat ook nog niet helemaal goed functioneert). Weet iemand hoe ik dit uit kan zetten?
Je zou opzich natuurlijk de pc-speaker niet aan kunnen sluiten, dan kan ie ook niet meer piepen 
Maar weet je zeker dat het niet een of ander waarschuwingssignaal is? Staat er niks in de handleiding van je mobo?
sowieso wel even handig om ff te zeggen wat voor merk pc/moederbord etc
Maar weet je zeker dat het niet een of ander waarschuwingssignaal is? Staat er niks in de handleiding van je mobo?
sowieso wel even handig om ff te zeggen wat voor merk pc/moederbord etc
Kater? Eerst water, de rest komt later
Dit is niet de manier om een topic te starten in PMG, zie ook PMG Beleid 
Verder geef je ook niet aan wat je al geprobeerd hebt en nogal essentieel om wat voor hardware het gaat, ergo hier kunnen we als forum helemaal niks mee. Dicht dus
Verder geef je ook niet aan wat je al geprobeerd hebt en nogal essentieel om wat voor hardware het gaat, ergo hier kunnen we als forum helemaal niks mee. Dicht dus
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Dit topic is gesloten.
![]()