Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Xbox mod

Pagina: 1
Acties:

• ReX_NL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-11 20:51
Ik heb van een vriend een xbox gekregen. Deze is al helemaal gemod en er zit alles op een aan. Het enigste nadeel is dat hij er iets te ruw mee om is gegaan en daardoor zijn er krassen op de "skin" (stikker) van de xbox gekomen. Op de onderstaande foto kun je het zien. Het zijn allemaal lichte krasjes en er zitten geen/nouwelijks diepen krassen in. Ik heb hier op het forum al vanalles gelezen over het ontkrassen van beeldschermen etc. maar zou dat ook op een "skin" (stikker) kunnen, of zijn die daar niet tegen opgewassen?

Afbeeldingslocatie: http://alpengeist.netwrite.nl/~avanweert/krassen.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door ReX_NL op 07-02-2006 13:00 ]

• Re-FleX_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-05 11:41
mmm hij mag dat chroom wel wat mooier wegwerken :X

• ReX_NL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-11 20:51
zou Displex ook in dit geval werken of zou dat de skin verpesten?

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Nee, want ik heb zo'n vermoeden dat 't papier ónder de sticker beschadigd is. Dat kan je niet uitdeuken met displex.

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

Verwijderd

ik denk dat je gewoon een nieuwe skin moet kopen, maare ff van wie heb je die gekregen een vriend van mij had een soortgelijk geval

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-11 12:05
zon skin is niet zo heel duur. Als je het gaat fixxen wordt het toch nooit meer echt mooi

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-11 19:04
een skin kost meestal maar een euro of 6..dacht dat er nog een inkoopactie openstaat.

Verwijderd

Misschien eens kijken op onderstaande link:
http://www.extreme-modding.be
Daar staan verschillende skins voor consoles. :*)
Pagina: 1