Toon posts:

[AVG-Anti virus] Probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 1.155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Een klant van ons heeft een probleem met zijn Antivirus Software.
De klant heeft zijn account ingesteld in Microsoft Outlook
server voor uitgaande email: mail.zijndomein.nl server voor uitgaande email: smtp.zijnprovider.nl

Nu wil de klant zijn email gaan binnen halen maar vervolgens krijgt hij een melding
AVG Email scanner AutoPOP3: connecting verkeerddomein.nl

Het domein "verkeerddomein.nl" liep vroeger wel bij ons op de server maar ze zijn verhuisd, wij hebben hier dus niks meer mee te maken.

Kent iemand deze software en heeft hij dit probleem ook gehad? Of weet iemand een oplossing?

--------------------
Edit: dit moest in "software algemeen" komen te staan, mijn excuses. Zou hij verplaatst kunnen worden?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2006 12:48 ]

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:13

markvt

Peppi Cola

Staan alle settings in outlook wel goed ??

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

Topicstarter
Ja die staan allemaal wel goed

• dr.nld
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Probeer eens (tijdelijk) binnen de configuratie van Grisoft AVG de inkomende en uitgaande mailscan uit te schakelen en 'Apply' de instellingen.

Volgens mij maakt AVG een ingegebouwde pop3 server. Mogelijk maakt deze pop3 server nog gebruik van het oude domein, bij het inschakelen van de inkomende en uitgaande mailscan zijn deze mogelijk weer bijgewerkt?!

[ Voor 36% gewijzigd door dr.nld op 07-02-2006 12:56 ]

Don't Dream it, Be it! | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD 2019

Verwijderd

Topicstarter
dr.nld schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 12:51:
Probeer eens (tijdelijk) binnen de configuratie van Grisoft AVG de inkomende en uitgaande mailscan uit te schakelen en 'Apply' de instellingen.

Volgens mij maakt AVG een ingegebouwde pop3 server. Mogelijk maakt deze pop3 server nog gebruik van het oude domein, bij het inschakelen van de inkomende en uitgaande mailscan zijn deze mogelijk weer bijgewerkt?!
Ik zal dit even gaan proberen, maar hij maakt geen gebruik hun oude domein, maar van een totaal ander domein van een andere klant.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

W&G -> SA
Pagina: 1