Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[FEAT] RSS-feed voor Shop Survey?

Pagina: 1
Acties:

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
Is het een idee om voor de shop-survey een RSS feed beschikbaar te stellen?
Ik denk dan eigenlijk aan 2 feeds: 1 feed met de laatste reacties van X-tijd van alle shops en 1 feed per shop (dus een "eigen feed") met de reacties.

Lijkt me wel handig, zo krijg ik meteen een mailtje of notificatie via mijn RSS reader als er wordt gereageerd op onze shop en hoef ik niet meer "periodiek" te gaan kijken of er nog nieuwe reacties zijn :Y)

Devkundig gezien zou dit niet al te complex moeten zijn ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.gradje.nl/images/smilies/blush.gif

:X

[ Voor 35% gewijzigd door RobIII op 07-02-2006 12:37 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
FA > BZ

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
En dan nu een wat langere reactie: ik vind dit geen handige feature voor het grote publiek. De gemiddelde user heeft er weinig baat bij om alle surveys van een bepaalde shop te zien, omdat er geen enkele user is die zo'n 'hechte relatie' heeft met een shop. Alleen shopeigenaars of -medewerkers hebben dat en om voor hen een feature te ontwikkelen die alleen voor hen van belang is, is mijns insziens niet nuttig en de tijd niet waard.

[ Voor 25% gewijzigd door Harm op 07-02-2006 20:57 ]

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Ik sluit me bij Harm aan. Zeker aangezien er belangrijkere dev-projecten lopen.

[ Voor 6% gewijzigd door Longbeard op 07-02-2006 23:26 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
True true.
Misschien iets voor het postvak "lange baan" dan? ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je moet je ook indenken dat de PriceWatch voornamelijk gebruikt wordt om het goedkoopste product te vinden. De winkel die op dat moment het goedkoopste is met dat product, zal dan in de regel ook de bestelling ontvangen van de koper. Daaraan gerelateerd kan een koper dan een Shop Survey plaatsen bij de betreffende winkel. Het bestellen van een product bij een winkel kan je opvatten als een impulsaankoop; het meerendeel gaat voor (dure) hardware niet bij de computerboer om de hoek dat kopen, maar zoekt een winkel op die goedkoop en betrouwbaar is. Een xml-feed zal dan daar geen uitkomst voor bieden omdat users niet bij één winkel inkopen doen en achteraf ook niet geïnteresseerd zijn of de winkel betrouwbaar is, wel als ze op zoek zijn naar een winkel.

Een feed zou wel nuttig kunnen zijn voor winkels met een PriceWatch Manager-abonnement, maar daar kan ik geen inzicht in geven :).
Pagina: 1