Toon posts:

Site niet bereikbaar als startpagina; normaal wel *

Pagina: 1
Acties:
  • 288 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik heb hier een pc staan, die wil de startpagina niet laden.

dwz: als ik Google als startpagina pak doet hij het wel (andere sites ook) maar zodra ik hetnet als startpagina zet gaattie heel lang denken en het niet doen.

Bij google issie ook grof langzaam trouwens.

weet iemand zo een oplossing?

edit:

how shit,, verkeerde subforum :X

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2006 12:01 ]

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

En je kunt wel gewoon naar het net browsen ? Wat gebeurd er als je http://194.151.104.196 als startpagina insteld? Ik vermoed dat je DNS namelijk niet lekker is ingesteld.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Verwijderd

dwz: als ik Google als startpagina pak doet hij het wel (andere sites ook) maar zodra ik hetnet als startpagina zet gaattie heel lang denken en het niet doen.

Bij google issie ook grof langzaam trouwens.
Tegenstelling? Eerst zeg je dat ie snel is en vervolgens langzaam?

Ligt echt aan je internet en niet aan je startpagina... Dus ik kan je aanraden je internetverbinding even te controleren :)

• Herby

Herby

Stalknecht

Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 12:03:
[...]

Tegenstelling? Eerst zeg je dat ie snel is en vervolgens langzaam?

Ligt echt aan je internet en niet aan je startpagina... Dus ik kan je aanraden je internetverbinding even te controleren :)
En hoe zou hij erachter moeten komen of zijn internet het niet doet? Juist afgaan waar het mis gaat , dus controleer je DNS misschien heb je storing bij het net? Probeer je DNS servers maar eens te pingen en ga eens naar het ip adres wat ik heb gegeven

Verwijderd

HerbyNL schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 12:05:
[...]

En hoe zou hij erachter moeten komen of zijn internet het niet doet?
Dat staat toch echt wel in de FAQ en met zo weinig informatie werkt mijn glazen bol echt niet :X
Het heeft namelijk niets met zijn startpagina te maken.

• Herby

Herby

Stalknecht

Je hebt gelijk betreffende de matige TS ,maar ik geef even iets mee wat te testen. Maar lees even Policy: Alle regels die op het forum gelden WalkingDisaster

Verwijderd

HerbyNL schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 12:16:
Je hebt gelijk betreffende de matige TS ,maar ik geef even iets mee wat te testen. Maar lees even Policy: Alle regels die op het forum gelden WalkingDisaster
Ja klopt, jij hebt ook wel gelijk, maar met zo'n TS kan echt niemand iets :X

Verwijderd

Topicstarter
ok sorry voor de gebrekkige info

Het zit dus zo:

Over alle startpagina's moettie lang denken maar als ik hetnet instel denktie lang en doet hij het niet!

Heb hem al bij vriende e.d. aangesloten werkt ook niet.
HerbyNL schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 12:02:
En je kunt wel gewoon naar het net browsen ? Wat gebeurd er als je http://194.151.104.196 als startpagina insteld? Ik vermoed dat je DNS namelijk niet lekker is ingesteld.
Ga ik proberen, bedankt!

EDIT: werkt ook niet.. :(

Cookies en TEMPFiles verwijdert, helpt ook niet..

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2006 12:31 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 12:27:
ok sorry voor de gebrekkige info

Het zit dus zo:

Over alle startpagina's moettie lang denken maar als ik hetnet instel denktie lang en doet hij het niet!

Heb hem al bij vriende e.d. aangesloten werkt ook niet.

[...]

Ga ik proberen, bedankt!
En als je er gewoon heen surft werkt het wel :? Ik vermoed dat er iets mis is met je internetinstellingen op je PC, aangezien het bij anderen wel werkt...

Goed idee die FAQ lezen :) Als het surfen naar dat IP ook niet werkt, ligt het niet aan je DNS, maar aan je verbinding.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2006 12:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 12:29:
[...]

En als je er gewoon heen surft werkt het wel :? Ik vermoed dat er iets mis is met je internetinstellingen op je PC, aangezien het bij anderen wel werkt...

Goed idee die FAQ lezen :) Als het surfen naar dat IP ook niet werkt, ligt het niet aan je DNS, maar aan je verbinding.
Als ik gewoon www.hetnet.nl intyp gaat hij er gewoon heen. Het is dus puur hetnet.nl laden als startpagina dat hij niet doet :/

• mtjoeng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02 21:45
je hebt een Worm die je registry startpagina verknoeit?
er is een windows "clean / reset start page registry" o.i.d. wellicht helpt dat.
anti adware / AV progs draaiien?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 12:32:
[...]

Als ik gewoon www.hetnet.nl intyp gaat hij er gewoon heen. Het is dus puur hetnet.nl laden als startpagina dat hij niet doet :/
8)7 Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Je zei net ook dat het surfen naar dat IP niet werkt... Lijkt me stug, dat is namelijk het IP-adres van hetnet.nl :) Welke browser gebruik je?

Idd, virus-/spyware scan wil misschien wel even helpen ;) Als je IE zonder SP's gebruikt, wellicht FF overwegen te proberen...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2006 12:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 12:34:
[...]

8)7 Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Je zei net ook dat het surfen naar dat IP niet werkt... Lijkt me stug, dat is namelijk het IP-adres van hetnet.nl :) Welke browser gebruik je?

Idd, virus-/spyware scan wil misschien wel even helpen ;) Als je IE zonder SP's gebruikt, wellicht FF overwegen te proberen...
Nee surfen naar het IP doet hij wel, maar ip als startpagina pakt hij ook niet..

*gaat maar eens spywaren :P

• Herby

Herby

Stalknecht

Probeer het eens met een andere browser FF of opera dan weet je of het in IE zit of je verbinding met het net.

Zit je trouwens direct op je modem of achter een router?

[ Voor 22% gewijzigd door Herby op 07-02-2006 12:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
HerbyNL schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 12:38:
Probeer het eens met een andere browser FF of opera dan weet je of het in IE zit of je verbinding met het net.

Zit je trouwens direct op je modem of achter een router?
Zit bij vriend van me draadloos op modem, hier (werk van paps) achter router..

Probeer na de spyware test wel even of FF het wel doet :)

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-04 22:33

Fuelke

Forza Ferrari

Beetje mager topicstart imho, en ik twijfelde sterk tussen een slotje en een move. Ik verplaats het topic wel, maar ik vrees dat je toch met meer info zal moeten komen, of mijn NT collega's zetten er wel een slotje op.

>> Network Troubleshooting

[ Voor 13% gewijzigd door Fuelke op 07-02-2006 12:56 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Topicstarter
Ok ok,

Tot dusver:

Spyware gechecked
Andere pagina's werken wel
IP adres als startpagina werkt ook niet
Surfen naar IP doet hij wel

Ik ga nu ff een andere browser proberen...

EDIT: Met FireFox werkt het wel! Het laden duurt wel lang, maar hij pakt uiteindelijk de site wel...

Toch maar eens IE opnieuw installen..

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2006 13:57 ]

Verwijderd

Wat is het nou? Werkt het in IE als startpagina wel (maar dan traag) of werkt het totaal niet? Je spreekt jezelf tegen.

En installeer inderdaad even de nieuwste IE en alle updates/servicepacks.
Pagina: 1