Toon posts:

Speedtouch USB (HCCnet ADSL) op router aansluiten?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
(Ditzelfde topic mag in het subforum troubleshooting worden gesloten, excuses voor het ongemak modders)

Beste tweakers,

Het volgende dient zich aan,

Mijn moeder en mijn zusje nemen binnenkort een laptop. Mijn vader wil graag een draadloze internetverbinding die stabiel loopt. Nou wonen wij nogal groot en willen we dus een goed sterk signaal krijgen zodat we ongestoord allevier kunnen internetten.

De volgende vragen heb ik voor jullie:
1. Is het het meest verstandig de USB modem op te heffen en daarvoor een alternatieve oplossing te zoeken? (draadloze router)
1. a. Zoja, welke router is het meest geschikt hiervoor? (Criteria Sterk signaal veel, verbindingen aankunnen)
2. Welke netwerkkaart is, in navolging op vraag 1. a., het meest geschikt voor de desktopcomputer?

Het draadloze netwerk moet geschikt zijn voor minimaal 4 computeraansluitingen. Het liefst wil ik in elke laptop een 100Mbps Wireless Netwerkkaart hebben zitten.

Ikzelf had de ASUS WL-500G, maar na wat research heb ik vernomen dat deze een niet al te sterk signaal verzendt.

Ik hoop dat jullie mij kunnen voorzien van de nodige antwoorden en dat mijn vraagstelling duidelijk genoeg is geweest.

Bij voorbaat hartelijk dank voor jullie reacties,

Erik van Rossem

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.