Hellow,
ik zit met een probleem, en kan maar niet vinden waar ik fout zit.
ik heb namelijk een pagina die aageroepen wordt met de variabele ' toevoegen '.
Nu gaat ie dus naar dat gedeelte van de pagina, en de bedoeling is dus dat je een form tezien krijgt, wat dus ook werkt. maar als je op de knop toevoegen klikt moeten de waarden in de database gestoken worden .. maar dit werkt niet ?
nu als ik de form alleen in een andere pagina steek zonder
dan werkt het wel ..
dit is de code:
iemand die kan helpen?
alvast bedankt!
ik zit met een probleem, en kan maar niet vinden waar ik fout zit.
ik heb namelijk een pagina die aageroepen wordt met de variabele ' toevoegen '.
Nu gaat ie dus naar dat gedeelte van de pagina, en de bedoeling is dus dat je een form tezien krijgt, wat dus ook werkt. maar als je op de knop toevoegen klikt moeten de waarden in de database gestoken worden .. maar dit werkt niet ?
nu als ik de form alleen in een andere pagina steek zonder
PHP:
1
| if(isset($_GET['pagina']) && $_GET['pagina'] == 'toevoegen' ) |
dan werkt het wel ..
dit is de code:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
| <?if(isset($_GET['pagina']) && $_GET['pagina'] == 'toevoegen' ) { ?> <table width="432" border="0"> <tr> <th width="426" height="242" scope="row"><br> <fieldset> <legend class="news"><b>Manual Toevoegen :</b></legend> <table cellpadding="0" cellspacing="2" border="0" bordercolor="#000000"> <form method="POST" action="<? echo $PHP_SELF; ?>"> <tr> <td width="165" height="29"> Bedrijfsnaam:</td> <td width="199"><strong><? echo "<strong>$usersname</strong>" ?></strong></td> </tr> <tr> <td width="165" height="29"> Type manual: </td> <td> <select name="soort"> <option>PDF</option> <option>DOC</option> </select></td> </tr> <tr> <td width="165" height="35"> Locatie Bestand: </td> <td><input type="text" name="locatie"></td> </tr> <td width="165" height="35"> Bijkomende Informatie </td> <td> <textarea name="informatie" cols="40 " rows="5"></textarea></td> </tr> <tr> <td> </td> <td><input type="submit" name="Toevoegen" value="Toevoegen"> </td> </tr> </form> <? if( isset($_POST['Toevoegen'])){ $manual_fabrikant = $usersname; $manual_type = $_POST['soort']; $manual_informatie = $_POST['informatie']; $manual_link = $_POST['locatie']; mysql_query("insert into manuals (manual_fabrikant, manual_type, manual_informatie, manual_link) Values('".$manual_fabrikant."','".$manual_type."','".$manual_informatie."','".$manual_link."');") or die(mysql_error()); echo " manual werd toegevoegd aan onze database "; } ?> </table> </fieldset> <p></p></th> </tr> </table> <p><br> <br> <? } ?> |
iemand die kan helpen?
alvast bedankt!
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2006 11:08 ]