Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Geen geluid.

Pagina: 1
Acties:
  • 5.081 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik weet niet of ik dit berichtje op de juiste plaats neerzet,

Van de ene op andere dag krijg ik geen geluid meer uit mijn PC. Mediaplayer speelt normaal af en mijn luidsprekers zijn niet stuk. (getest op een portable radio). Heeft iemand hiervoor een idee, hoe ik kan uitvissen wat er aan de hand is of dit kan oplossen? Verder krijg ik geen foutmeldingen ergens van, staat niets op dempen of mute enz. Ook heb ik een spywareprogje er over gehaald, geen resultaat. (ook niets aan de hand).

Meerdere gegevens: Windows XP Prof, servicepack 2. Geluidskaart: CMI8738/C3DX PCI AudioDevice. PC is van 2004.

Verwijderd

Misschien zijn je drivers beschadigd even herinstaleren doet wonderen.
Als de drivers standaard vanuit windows worden geleverd dan kan je via hardware manage op uninstal drukken en dan vervolgens je pc een reboot te geven dan start die weer op en zal die hem opnieuw installeren

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

inXs

known as inXs

Stekkertje er goed in? Geluidskaart losgeraakt? Staat in Mediaspeler toevallig het geluid uit? Heb je ook bij spellen geen geluid meer? Inderdaad nieuwe drivers even instaleren?

superB

Verwijderd

Topicstarter
Via de probleemoplosser krijg ik de melding dat het apparaat (geluidskaart dus) correct werkt.

Vervolgens komt er de melding: Een active-X besturingselement op deze pagina is niet veilig. Door uw huidige beveiligingsinstellingen kunnen onveilige besturingselementen op deze pagina niet
worden uitgevoerd. Deze pagina wordt mogelijk niet juist weergegeven.

Waar kan ik deze drivers vandaan halen trouwens? Via Google bv?

Verwijderd

Topicstarter
Spellen geven ook geen geluid trouwens!!!

Verwijderd

zie deze post:
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 10:56:
Misschien zijn je drivers beschadigd even herinstaleren doet wonderen.
Als de drivers standaard vanuit windows worden geleverd dan kan je via hardware manage op uninstal drukken en dan vervolgens je pc een reboot te geven dan start die weer op en zal die hem opnieuw installeren
verder staan wave geluid en alle andere schuifjes ook open?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 12:21:
Bijvoorbeeld! Of bij de fabrikant van de geluidskaart. driverguide.com

Verwijderd

Topicstarter
Heb je nog een andere site? Hier moet ik mij nl registreren.
Is op zich niet zo'n probleem, maar ik wordt bedolven onder reclame ed
waardoor er geen einde aan mijn registratie lijkt te komen.

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-11 00:30

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 12:21:
Via de probleemoplosser krijg ik de melding dat het apparaat (geluidskaart dus) correct werkt.

Vervolgens komt er de melding: Een active-X besturingselement op deze pagina is niet veilig. Door uw huidige beveiligingsinstellingen kunnen onveilige besturingselementen op deze pagina niet
worden uitgevoerd. Deze pagina wordt mogelijk niet juist weergegeven.

http://www.cmedia-audio.c...DM/CMI8738_WDM_0639XP.zip

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Verwijderd

Misschien bij de installatie cd's die je bij geluidskaart heb gehad.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 13:11:
Heb je nog een andere site? Hier moet ik mij nl registreren.
Is op zich niet zo'n probleem, maar ik wordt bedolven onder reclame ed
waardoor er geen einde aan mijn registratie lijkt te komen.
Bij de website van je fabrikant, zo gevonden via google. En ze staan er je hoeft alleen nog maar je OS te selecteren.

http://www.cmedia.com.tw/download/OS_e-cmi8738_index.htm

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie hulp, maar ik ben er achter wat het probleem is.
In de C-media volume-mixer stond een vinkje bij dempen.

Soms is de oplossing zoooo eenvoudig.

Verwijderd

Hallo kan iemand mij helpen er komt geen geluid uit mijn boxen zijn goed dat weet ik zeker en uit mijn koptelefoon komt ook geen geluid meer uit kan iemand mij helpen . Ik heb een Windows Vista Home Basic wat voor geluidskaart of driver ik heb weet ik niet als iemand me kan helpen graag d:)b groetjes ilias

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Beste iliasmz, het posten van je bericht in een bestaand topic is in dit geval niet zo'n goed idee. Beter is het de diverse tips even uit te proberen, en dan een eigen topic te starten om dit probleem opgelost te krijgen. Lees hiervoor wel even Policy: Alle regels die op het forum gelden door :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.