burner (cdrw 400 series) ritueel verbranden?

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
Ik heb al een topic staan over welke nieuwe burner ik zal kopen check hier (btw kan nog best wat replies gebruiken :))

Maar goed ik ga dus een nieuwe kopen omdat ik echt helemaal STRONT ZIEK WORD VAN DIE KLOTE CDRW400 VAN PHILIPS DIE IK NU HEB, ik ben van plan om hem maar ritueel te gaan vernietigen, my revenche is sweet,....Iemand nog leuke ideeën??

Ik zelf zat te denken aan:

1: Ik flikker hem met een rot gang uit het raam (van de eerte verdieping)
2: Ik vebrand hem ritueel (hoe ironisch :))

Yoda

Verwijderd

Woow eindelijk iemand die zinnige dingen zegt, die philips branders zuigen !

Je koopt toch geen philips meer ? :)

Bind dat ding achter je auto of zoiets

• Yoda

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
Ik geef toe ik geef toe dat philips onding,..is de enige Miskoop (with a capital M) die ik ook gedaana heb :(

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10:58
Je mag 'em ook ter adoptie aan mij afstaan hoor :)
Misschien heeft ie het bij mij meer naar z'n zin :)

Verwijderd

Nou, of die phillips het naar zijn zin heeft daar...
Denk het niet, phillips zuigt gewoon heeeeeeeeeeeeel erg!!!!
Ik heb zeker al 20 slechte verhalen gehoort en ongeveer 2 goede. Dat betekent dat 1 op de 10 phillips branden goed is, en 9 kapoet!!
Koop een Sony of Plextor, die zijn goed!!!

• Yoda

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
Ik denk dat ik voor plextor ga,....de 8x4x32

maar volgende week schijnt die nieuwe uit te komen de 12x10x32, maar die heeft maar 2MB buffer en dei 8x4x32 heeft 4MB maar die 12x10x32 heeft wel die nieuwe BURN technologie,

weet iemand al wat die nieuwe plextor moet gaan kosten?!?!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 18:34

admiral866

The King Personality Disorder

Juist OMDAT de 12x10x32 de BURN tech heeft, heeft ie genoeg aan 2mb.

Dat scheelt weer in de prijs eh

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

Ehm was et niet zo dat philips een foutje heeft gemaakt met die 400 series wat ze nu opgelost hebben? Ik heb van iemand gehoord dat ie gratis een nieuwe kreeg die wel bleef werken.
Die gast had er drie van die apparaten en 1 stopte ermee, philips gaf em alvast 2 terug omdat ze er zeker van waren dat die andere twee het ook wel zouden begeven, dan had ie alvast een nieuwe...

Toch even proberen!! gratis nieuwe is altijd beter dan geld uitgeven!

• Yoda

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
ik heb ongeveer van ieder pakje cd's dat ik gekocht heb nog de bon,..maar dus niet van mijn burner :(

en ik weet ook niet precies meer wanneer ik het ding gekocht heb :(

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Dave Lemmens: eeeeeehhh? IQ 20???

Verwijderd

Biobak wil hem vast wel hebben, hij zocht nog iets kewls voor 5,25" Bay, dan kan hij hem als hij boos is opentrekken en hem met een rotschop dichttrappen >:) >:) >:)

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

Yoda, je hoeft niet persee een aankoopbon te hebben, moet je alleen naar een philips service point gaan. Het serienr. zal waarschijnlijk voor philips genoeg zijn en aangezien dit probleem nogal bekend is zou ik het toch proberen. Bel eens met philips en wees overtuigend.
Anders geef je em maar aan mij en dan ga ik bellen! :)

• Yoda

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
Cyberdeck: Philips Service Point?!?
Bloody Titan: :)

• biobak
Ik zou 'em tijdens het EK voetbal tijdens een risicowedstrijd in het Frits Philips(PSV)Stadion op het veld pleuren. Kom je niet in het nieuws als de staafgooier, maar als de "Philips-cd-writer-gooier" :) Wel de doelman raken hoor! >:)

Verwijderd

Ik heb ook zo'n gouwe Philips rewriter (400 series). Perfectos. Magnificant tool. :)

De bonnen van de c.d.'s zijn het enige dat ik niet bewaar (als je weet wat ik op de c.d.'s zet, daar ga ik echt niet mee naar de winkel, niet illegaal of zo :) ).

Ik denk dat je de verkeerde schijfjes gebruikt. Die van lead data die zuigen, vooral de rewritables. Wil je echte Rewritable schijven neem dan die van That's write. Die ruleren! :)

Die Arita dingen zijn soms ook wel goed maar de schijven komen vaak van verschillende fabrieken (ik heb wel eens kut arita's gehad)

Probeer je c.d.'s met de bonnen te ruilen :) .

Misschien kun je nog wat verder definieren wat er dan zuigt (Sucker underruns of zo)?

Alle witmerken c.d.-roms moet je niet nemen.

En zo'n spindle laat ze daar maar shoarma op klaarmaken.

• Yoda

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
Ik heb al alle soorten cd's (waaronder philips) gehad dus dat zal het niet zijn,

Verder is het gewoon zo dat ie vrolijk aan zijn lead-in begint en er daarna gewoon MEE KAPT,...lampje gaat uit,....programma hangt verder niet ofzo,...maar hij brandt gewoon NIET!, btw gebruik ook verschillende programma's: Write2cd (van philips zelf), Adaptac(natuurlijk), CDRWin (voor mijn isos :) )

maar goed ik wil nog wel ff weten wat zo'n service point is,...

Verwijderd

Check effe of alles goed is aangesloten, master slave instelling etcetera, pak installatieboekje erbij. Probeer die brander uit in iemand anders zijn computer (Biobak). Pas dan weet je het zeker of die brander fokt.
Een brander van Philips heeft trouwens net zoveel met PSV te maken dan de koningin met het Nederlands elftal (niet dat ik voor PSV ben hoor, geef mij maar Vitesse).

• Yoda

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
alle instellingen geprobeerd,....ik heb hem zelfs in z'n ééntje als master aan ide1 en ide2 gehad (heb een ata66 hd erbij hangen) en dan nog geen resultaat,......

(btw kom ook uit arnhem)

Verwijderd

Aan jou verhaal te horen zou ik hem niet ritueel verBRANDEN. Dat is n.l. precies wat dat ding niet wil. :)

Verwijderd

Heb je 'm al geflashed? Bij start-instellingen-systeem-cdrom staat bij mij nu versie 1f en dat is bij mijn weten de nieuwste firmware versie.

Dat id1 id2 verhaal dat is geen bewijs dat de brander niet goed is: misschien werkt ie gewoon niet goed samen met een stuk hardware in jou computer, probeer hem nou maar gewoon bij Biobak uit. Als ie het in zijn 5.25' floppy hiaat ook niet doet, laat hem daar dan maar lekker inzitten, en laat Biobak uitzoeken wat er het beste mee gedaan kan worden (zorg wel dat het gefilmd en ge-mpegd wordt).

• Yoda

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
ik heb ook 1f,....

heb hem trouwens net ff open gemaakt,.....blijkt een yamaha te zijn,...wist ik nog niet,..

• biobak
Een brander van Philips heeft trouwens net zoveel met PSV te maken dan de koningin met het Nederlands elftal
Was ook niet zo heel serieus bedoeld hoor, maar ik denk dat een klein deel van die cd writer wel zit in de aankoop van een of andere voetbalspeler :)
Misschien heb ik met m'n Plextor wel meebetaald aan de FC Tokyo oid. :)

Verwijderd

Dat mag denk ik ook wel na de affaire van Nistelrooy.
Pagina: 1