"Stilte, een gat in het geluid...."
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
geen users aanwezig .... eens even kijken of ik het kan fixen
hoe fix ik dat?
[ Voor 11% gewijzigd door Flapp op 07-02-2006 10:49 ]
lol... dit heb ik ook gehad met de pBook met mijn baas.
(de veranderhetrootpasswordprocedure niet netjes afgesloten (te vroeg gereboot)
Even kijken of ik kan recallen wat ik toen gedaan heb.
(behalve uren met onze apple reseller gebeld te hebben)
Heb je een tweede mac zoja > opstarten in target (firewire schijf) modus en em aan de andere mac hangen (dat doe je trouwens als eerste)
Is dit gebeurd? Dan op je schijf (je ibook dus) zoeken naar je user files. Kopieer deze, dan hebje iig een backup.
Volgens mij heb ik daarna de pBook opnieuw moeten herstellen of moeten installeren. (volgens mij het eerste, maar het is al even geleden)
Daarna de files van mijn user teruggezet vanaf de 2e mac en daarna nog even bezig geweest om mijn rechten weer goed te krijgen...
kortom, ik ben absoluut meer dan een halve dag bezig geweest...
Mijn webcam is van lego, mijn fotocamera's zijn van Nikon, de statieven van Manfrotto, mijn snowboards van Völkl en mijn laptop van apple (maar daar mag ik op DPZ niets over zeggen)...
complete reinstall:D
en nu hoor ik pas dat je wel users aan kan maken
[ Voor 43% gewijzigd door Flapp op 07-02-2006 11:56 ]
probleem opgelost met behoud van je userfiles??? Of kun je opnieuw beginnen???Flapietoetoe schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 11:54:
Probleem opgelost(
Mijn webcam is van lego, mijn fotocamera's zijn van Nikon, de statieven van Manfrotto, mijn snowboards van Völkl en mijn laptop van apple (maar daar mag ik op DPZ niets over zeggen)...
Launching containers into space